Afdaling in de tempel - algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 1 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    kleineveldjes doen en lange gewasse op zette en ook overdag groetjes
     
  2. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Het hangt ervan af wat je precies bedoelt:
    De kans op Drop-ups van zout, geleisuiker, bloemendraad en kruidendrank kun je verhogen met ambachtsproducten.
    Meer drop-ups van event kan met Toverboom.
    Gewassen, bomen en soms stallen met een langere oogsttijd leveren in verhouding ook meer drop-ups op.
     
  3. Lievely

    Lievely Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor de tips!
    Ik bedoelde de apentabletten:)
    Mijn langste gewas is nu Chili, dat maar vier uur duurt:(
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik neem aan dat je de bekers die je meer kans geven op dropitems nog niet in de boom hebt? Dan zou ik ze elke oogst verplaatsen en dan even op f5 drukken en dan pas oogsten. Dan krijg je ook meer dropitems. Je kan natuurlijk ook chocolade pannenkoeken kopen om op te eten om op die manier snel een level hoger te komen zodat je met je gouden bananen gewas vrij kan spelen wat langer duurt. o_Ok zou ik eventueel voor een volgend event bomen op bahamarama kopen die 20 uur duren, die moet je dan neerzetten voor de 1e oogst van een event. Daar krijg je ook over het algemeen meer dropitems uit dan uit een gewas dat maar 4 uur duurt. En tot slot zou je met je buren af kunnen spreken dat zij jouw een dropitem sturen en jij aan hun dus ook een. Op die manier heb je dan ook altijd 5 dropitems per dag.
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.