afbeeldingen van wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 10 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hellup! :eek: Ik herken mijn wolkenrijen niet meer... sommige afbeeldingen zijn veranderd:oops: b.v. wolkenrij Rio en 0ogstfeest 2014... en Viking sage 2 volgens mij ook...
    Iemand enig idee waarom?o_O

Edit: En nu zie ik ook rare afbeeldingen in mijn inventaris bij decoraties:wuerg:

2. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

• flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilie's is voldoende
    Nee maar bij mij zijn de eieren veranderd in space cows en de space cow in de nieuwe varenplant:wuerg::wuerg:

Helluuuuuuuup!

Laatste bewerkt: 11 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

Het is toch nog geen Halloween...! o_O Spooky:eek:

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb geen idee maar had het ook al opgemerkt. Ik ga eens navraag doen:)

Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

Dankjewel Lea:inlove:

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Doorgegeven.
    Waarschijnlijk zit er vertraging in het ophalen van de plaatjes in de database waardoor de koppeling verstoord wordt.
    Kan verder geen kwaad, het slechts een foute weergave. Wordt morgen bezien of het nog speelt en zoja opgelost.

Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

Kan inderdaad geen kwaad, Ron. Als ik een boom plaats met de verkeerde weergave, dan wordt ie wel goed geplaatst op de farm...;)

8. Borkie

Inmiddels zijn de afbeeldingen weer tot rust gekomen, maar het valt mij wel op dat bij het huidige event de afbeelding van de waterkastanjes ontbreekt en ook de afbeelding van de beloning 5x sterretje...:music: ook na opschonen, flashcache legen, opnieuw opstarten;)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Borkie

Sluit maar af, hoor.... alles is al een poosje weer normaal:music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.