afbeeldingen op de velden

Discussie in 'Help archief' gestart door cees.k, 28 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cees.k

    cees.k Junior expert

    Ik heb de laatste tijd last van afbeeldingen op de velden, maar soms wel en soms niet. Het lijken wel wolken of bijvoorbeeld watermerken in bankbiljetten, Ik weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven, Ze komen te voorschijn als ik de velden leeg maak, dan zijn ze te zien, en als ik de velden weer gevuld heb, zijn ze niet meer zichtbaar
    Kan er iemand mij vertellen wat dit kan kan zijn, en hoe ik dit weer weg krijg. B.v.d.
     
  2. -ylona-

    -ylona- Forumleerling

    ik heb hier hetzelfde probleem ik vind dat de client nog niet optimaal werkt
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    voor mij lijkt het een beetje op de omtrekken van de velden op het huisdieren veld. Heel irritant.
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik heb ander afbeelding als ik wil zaaien
    er zijn precies 2 tabbladen tegelijk open en gewassen zijn ook raar gekleurd
    is enkel google chrome heb al van alles gewijzigd bij instellingen maar niks helpt
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    De problemen met de weergave zijn bekend en er wordt aan gewerkt .. Hopelijk komt er snel een oplossing :)
     
    janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.