Afbeelding achtergrond scherm zelf kiezen

Discussie in 'Overig archief' gestart door ariesgirl, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Achtergrond scherm zelf kiezen?

1. Ja leuk idee

12 stem(men)
    66,7%
  2. Nee ik vind het prima zo

6 stem(men)
    33,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik zou het leuk vinden om de afbeelding van het achtergrond scherm zelf te kiezen (hiermee bedoel ik het venster dat wordt getoond als achtergrond van het spel, en wat dus de hele dag zichtbaar is om het spelvenster heen).

Hierin staat op 13 januari (vandaag dus) nog stééds een kerstboom. Ik heb een ontzettende hekel aan de zogenaamde feestmaand december en ben altijd blij als die voorbij is, dus ik heb echt geen zin om halverwege januari nog steeds tegen een kerstboom aan te kijken.

Misschien is het een idee als je bij het inlogscherm van het spel zelf een keuze kunt maken uit bijvoorbeeld 3 afbeeldingen welke je als achtergrond wilt gebruiken.

2. schaap200

schaap200 Forumleerling

ik vind, dat het er gewoon bijhoort, je hoeft er toch niet op te letten?

3. harriejose

harriejose Forum freak

Ben ik met je eens.

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Vind het totaal overbodig

5. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Heb jij je kerstboom nog steeds staan dan?

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De kerstboom mag van mij ook weg. Alles is weer gewoon

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach ik let niet echt op die kerstboom, er staat bij mij toch bijna altijd reclame overheen.

ik let alleen op die sneeuwpop en die vind ik wel leuk

bovendien, ik denk dat BP beter eerst aan zinvollere dingen kan werken, dan aan het creeren van iets mooiere/ beter geschikte omlijstingen

123Pien vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk dat BP nog heel wat achtergronden in de oude doos heeft. En een andere zou dus op zijn plaats zijn.
    Dat er maar 2 of 3x per jaar iets nieuws komt, vind ik helemaal goed. Maar het is best een leuk idee om per kwartaal uit drie verschillende (oude) te mogen kiezen.
    Aan de andere kant vind ik dat ook weer niet zo belangrijk dat ik daarvoor een keer extra mijn flashcache wil legen of een langzamer spel wil hebben.
    Daarom heb ik dus ook niet gestemd.

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik vind het prima zo maar kan me voorstellen dat er genoeg boertjes/boerinnetjes zijn die graag willen kiezen. ben daar niet zo mee bezig....ben het wel eens dat de kerstsfeer nu wel weg mag.

10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ben het helemaal eens met Bauke.
    Dit zou een "nice to have" zijn, maar mag zeker niet ten koste van andere zaken gaan. En volgens mij heeft BP nog genoeg op de plank liggen wat een hogere prioriteit zou moeten hebben.....;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.