advies gevraagd ivm super shop sale

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 24 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik kan 4 recepten voor halve prijs kopen in de super shop sale...
    vanillebroodjes, pompoenpasteitjes, speculaasjes en krakelingen

Wat is nu de beste keus? :music:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik gebruik ze geen van vieren, dus zou er ook geen TG aan uitgeven.
    Volgende level de WAC zou ik TG voor apart houden, en bij de bakker voor de ananastaart in fase 3.
    Misschien kun je door dagelijks 5 pinky's te eten nog net fase 3 bereiken bij de bakker, al heb ik het gevoel dat je handtekening niet helemaal klopt. Wanneer je de bakker en jammaker op 3 hebt krijg je de bloemist erbij, terwijl je de bakker en bloemist allebei in 2 hebt.
    Dat kan alleen als je ze uit ongeduld hebt gekocht.
    En als geld geen probleem is, kun je ook gewoon alle 4 recepten kopen.

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

Ja, ik heb ooit een ambacht gekocht idd.... wist toen nog niet beter. Ben pas sinds kort meer met de ambachten bezig, maar er komt steeds een event tussendoor! Ok, ik laat deze gaan en spaar door voor de WAC en ananastaart en ondertussen probeer ik de bakkerij en jammakerij verder te krijgen. Bedoel je met pinky's de pinky pie pie? Dacht dat die andere buffs verlengde.... zorgt ie ook voor meer punten voor de bakkerij?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat ligt eraan hoe je hem neemt. Deze verlengt andere ambachtsproducten. Dat is de werking.
    Per dag kun je 5 ambachtsproducten nemen voor het ontplooien voor je ambacht. Deze levert net zoveel op als bij het maken.
    Pinky zit in fase 5 en levert voor een redelijk bedrag daarom het meeste op.

5. Borkie

Ok, nu nog ff uitzoeken hoe ik dan de pinky neem zodat ie voor mijn ambacht werkt.... moet me hier duidelijk nog meer in verdiepen. Bedankt voor de tips, Coco! :)

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

7. Borkie

Bedankt Lea! :)

Edit: mijn vraag is voldoende beantwoord! ;)

Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.