Adventskalender

Discussie in 'Help archief' gestart door pietero, 27 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietero

pietero Forumbeginner

Ik heb bij de kalender alles geopend. o_Ok de grote doos onderaan. Hierbij krijg je de santa-hulpjes voor de bonenstaak. Ik heb deze hulpjes niet gekregen. Hoe kan dat?

2. sharry1990

sharry1990 Forumbeginner

hier zelfde probleem, ik heb die huis met 48 ook niet gehad

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

De grote doos onderaan geeft geen hulpjes maar een hele bonenstaaklijn. Die moet als je de bonenstaak vrij hebt gespeeld tussen je andere rijen staan.

sharry1990, dat huis met 48 gaf voor 48 uur 1 gewas extra met oogsten. Wellicht heb je dat niet opgemerkt.

4. pietero

pietero Forumbeginner

Ik heb die bonenstaaklijn wel. o_Ok geactiveerd,, maar niet die hulpjes. Om op die bonenstaaklijn te plaatsen.

5. enk52

Je hebt alleen de bonenstaaklijn gekregen, je mag hem zelf vol zetten met 2 vaks items uit je eigen inventaris.

6. lootsiewoosie

lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

Als dat degene is met de kerstsok,dan moet je daar eigen sieritems op plaatsen.Al je sieritems op zijn in je inventaris moet je nog even door sparen/kopen/ruilen om hem vol te krijgen

7. ik kan de advant kalender niet vinde

8. enk52

Dat klopt want die is afgelopen. Gister was de laatste dag dat je je kado´s kon binnen halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.