Adobe raadt gebruik van Flash-plugin af

Discussie in 'Help archief' gestart door -Insainebr-, 1 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Insainebr-

-Insainebr- Forumbeginner

Dit las ik zojuist op Nu.nl.

Nu is Flash waarschijnlijk al langer het probleem dat bij mij het scherm bevriest of anders in ieder geval trager verloopt dan zou kunnen

Maar met dit nieuws er ook nog bij rijst bij de vraag op is het nog langer verantwoord om een spel als deze te laten draaien op Flash? Lijkt mij niet als de producent zelf het afraad!

Een ongeruste farmer,

boerkoekoek1234 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is wel nu.nl hè. Een klein beetje uit het oorspronkelijke bericht halen en dat als groot nieuws neerzetten.

Het persbericht van Adobe stelt dat professionele ontwikkelaars van nieuwe websites beter hun nieuwe product Animate CC kunnen gebruiken omdat dat aansluit bij HTML5.

Voorts stelt het persbericht dat Adobe voor online-spellen de leidende rol die Flash heeft zal handhaven en samen met Microsoft en Google zal zorgdragen voor blijvende hoge eisen aan de veiligheid van het product voor de gebruikers.

Kortweg: Adobe raadt de makers van nieuwe spellen aan om hun nieuwste product te kopen.
    Tja, dat doet mijn schoenenboer ook...

Er is verder geen reden om te twijfelen aan de veiligheid of goede werking van Flash.
    Zeker, sommige gebruikers hebben problemen met vastlopen en/of bevriezen van het spel, enkele tientallen gebruikers op de honderduizenden die er zijn. Vervelend genoeg, via een ander draadje speuren we naar de oorzaak want we willen ook die kleine groep helpen en met plezier het spel laten spelen.
    Maar dat staat dus geheel los van dit persbericht.

Ik hoop dat mijn antwoord je ongerustheid enigszins heeft weggenomen.

Sintra98 en -doppie- vinden dit leuk.
  3. -Insainebr-

-Insainebr- Forumbeginner

Helder en duidelijk, dank u wel ;)

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.