achtergrond

Discussie in 'Help archief' gestart door -Dobbertje-, 1 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Vraagje, het duurt nu een beetje te lang met de achtergrond met kerstboom en zo ?
    We zitten nu in februari..sneeuw snap ik, maar kerstboom? en gingermannetjes ?

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Je kunt de sneeuw uitzetten, door in je speelveld naar de 2 radertjes te gaan, daar op te klikken, in het menu op het filmbord met de steeksleutel te klikken en dan bij uitgebreide instellingen sneeuw tonen uitzetten. Dan opnieuw inloggen en je landschap is weer fris en fruitig alsof het een zomerdag is xD

3. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

ik bedoel de achtergrond van de farm, niet van de akkers die had ik al uitgevinkt....

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Tja... in Noord-Amerika en in grote delen van Noordo_Ost-Europa, alsook in Scandinavië, ligt de sneeuw er nog tot eind April. Dus voor veel spelers is het niet ongewoon dat die sneeuw er nog ligt.

Anderzijds verwacht ik niet dat de sneeuw op Farmerama zo lang blijft, ook niet in de achtergrond. Wanneer het echt verdwijnt is echter onbekend. Het lijkt wel een echte winter.

5. |-|ans

|-|ans Forummeester

Die sneeuw begrijpen we denk ik wel.. die kerstboom in februari is toch wel wat ongebruikelijk hoor.. ook in Noord-Amerika, Noord-o_Ost Europa en Scandinavië.

Opnieuw inloggen hoeft niet: pagina verversen is reeds voldoende.. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.