Achteraf toevoegen van parfum

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 9 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik wil hier even melden dat het achteraf toevoegen van parfum, als je een aantal stallen vergeet dat aan te zetten, gaat dat zeer moeizaam, ook na het legen van de cache met de Ccleaner.
    Kan hier nog eens na gekeken worden door de technici? of is het veroorzaakt door het vollopen van de persoonlijke cache van een speler op de server?
    Ik moet in ieder geval de cache van mijn computer vaker leegmaken omdat die sneller volloopt
    wanneer ik het fokhotel gebruik

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is inherent aan het door de programmeurs gekozen systeem dus niet zo eenvoudig te wijzigen.

We hebben wel doorgegeven en staat op de lijst van vele onvolkomenheden bij de megastal maar of en wanneer daar iemand aan gaat werken is niet bekend.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Ron voor de beantwoording van mijn vraag maar ook het oogsten van de megastal
    gaat steeds langer duren we zitten al bijna aan het einde van het event en ik heb vrij dit weekend
    Dus behoorlijk intensief gespeeld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.