Aanvraag nieuw forumspel

Discussie in 'Help archief' gestart door Farmerama_World™, 18 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Beste RonSchoof,

Kort geleden had ik een voorstel gedaan bij nieuwe forumspelletjes en had eigenlijk een beetje gehoopt dat ook mods hier hun mening over gaven.
    Misschien is het sommigen ontgaan omdat het ook een beetje achteraf staat waar niet iedereen het snel zal tegenkomen.
    Wat vinden jullie van dit voorstel ??

Het is , zoals ik daar uitleg niet een echt spel maar meer een wisselwerking tussen spelers en/of mods die allemaal kunnen reageren met het doel om mensen die farmerama spelen en iets naars achter de rug hebben of ziek zijn of iets in die trend..., om juist die mensen even wat op te vrolijken. Maar ook alle andere lezers mogen natuurlijk mee lachen.

Post #23
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/nieuwe-forumspelletjes.19921/page-2

owl. vindt dit leuk.
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het bericht wat Ron had gepost was al van enige tijd geleden... op dit moment zijn we niet direct bezig met het ontwikkelen van nieuwe forumspelletjes, maar als we dan wel weer gaan doen, zullen we daar ook weer naar kijken :)

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In aanvulling op Catje78
    We zullen hier op korte termijn wel naar kijken en het bespreken, we zijn altijd blij met suggesties maar moeten er wel serieus naar kijken want eenmaal gestart is zo'n spelletje in beginsel blijvend.

4. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Ok, bedankt voor jullie antwoord.
    Ik denk zeker wel dat er belangstelling voor is, zeker wanneer steeds meer spelers zullen merken hoe leuk het is om elkaar aan het lachen te houden.
    Dagelijks maken genoeg mensen helaas vele nare dingen mee en dan is zo`n topic heel geschikt om even je gedachten te verzetten.
    Dat niet alleen, want ik denk eveneens dat spelers in vervelend of verdrietig humeur juist weer gemotiveerd worden om alles van een andere kant te bezien.
    En bij (te) weinig belangstelling kunnen jullie toch altijd nog besluiten zo`n draadje te sluiten.
    Ik wacht jullie bespreking netjes af ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.