aantal weergave bij jammakerij 3

Discussie in 'Help archief' gestart door VlinderHoeve, 22 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VlinderHoeve

VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

Ik kan voor fase 3 bij de jammakerij inleveren. Alles gaat goed tot ik bij de laatste kom.
    Daar kun je gewassen/ bomen ect. inleveren. Maar kan niet zien hoeveel punten er gevraagd wordt. Hij geeft geen aantallen aan.
    Dus durf daar nu niets in te leveren. Is wel jammer want nu kan in niet naar fase 3 en daar ambachts punten verdienen en andere jammetjes maken.
    o_Ok bij veeteelt quest en bij de tentoonstelling quest worden geen aantallen meer aangegeven.

2. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ik had hetzelfde bij leveling naar bakker 5.

ik heb bij de faq gekeken om te zien wat er nodig is

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-jammaker.7603/

als je een ding kist, komt het systeem terug met het aantal dat je daar van nodig hebt.
    dit kun je naar beneden aanpassen, als je minder wilt geven. ik doe het altijd met 1 minder. en dan kan ik door sla te selecteren zien hoeveel ik nog nodig heb en iets uitkiezen wat daar gelijk aan is of in de buurt.

Laatste bewerkt: 23 November 2014
  3. VlinderHoeve

Dank je wel voor de reactie en de link.
    Ik ga het proberen zoals jij het aangeeft. :)

Het is gelukt, nogmaals bedankt :D

Laatste bewerkt: 23 November 2014
  4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

graag gedaan. Het blijft natuurlijk wel een bug, die BP dient op te lossen.

5. VlinderHoeve

Daar heb je gelijk aan.
    Maar ik ben voor nu, erg geholpen en blij.
    Van mij mag er een slotje op dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.