Aantal kisten samenvoegen

Discussie in 'Overig archief' gestart door wil1959, 20 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wil1959

    wil1959 Gelegenheidsauteur

    Zou het niet kunnen dat er een aantal kisten samengevoegd worden? Waarom drie kisten met mest, meerdere met boerderijbenodigdheden, meerdere met boerenduiten, meerdere met draaien aan het rad? Het kost nogal wat tijd om al die kisten een voor een te openen en als je denkt dat je klaar bent tref je weer kisten aan die kisten geven. Voor volle maan spullen zijn er heksenspullen, griezelige spullen en ook nog eens een stuk over 4 volle maanspullen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Mee eens, vind t ook veel werk.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dit wil ik ook heel graag. meerdere kisten samenvoegen. alleen, 1 opmerking:
    de kisten met "gewone" mest wil ik wel graag apart zien. deze kunnen we dan opsparen als de markt bijna leeg is en we daar heeeeeel veel BD kunnen halen.
     
  4. mmans

    mmans Forum-hertog

    Van mij mogen de kisten ook worden samengevoegd. Ik vind het aan de ene kant wel leuk om ze te openen, maar er gaat inderdaad erg veel tijd inzitten.
    "vroeger" was het zo, dat een spel per klikje een bedrag van een sponsor of zo kreeg. Het lijkt erop of dat hier ook geldt.
     
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik open de kisten 1 keer per dag gemiddeld. Vind het juist leuk om te doen, allemaal kleine cadeautjes.

    Los daarvan; er is een aantal kisten die mss samen kunnen, maar gaat dat het verschil maken?
    Sommige kisten zijn in naam bijna hetzelfde, maar niet in inhoud.

    Vraag me hardop af of je door samenvoegen veel minder kisten krijgt.
     
    Butsmuts en -Dobbertje- vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Het samenvoegen gaat denk ik geen verschil maken.
    Ik spaar de kisten altijd een week op en ga ze dan
    openen , komen er vaak toch leuke dingen uit.
    Je moet wel met bepaalde kisten opletten zoals met
    mest en boerenrad draaien.
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik open ze ook 1x in de week. Alleen de mest en boerenrad is opletten. Wat ik wel prettig zou vinden dat er bij de mestkisten ook komt te staan hoeveel mest er op de hoop ligt.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Die van de mest zou ik ook wel willen zien.
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik zie elke kist als een klein cadeautje . Daarom open ik ze elke dag dan is het ook niet zoveel tegelijk .
    Samenvoegen hoeft van mij eigenlijk niet
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  10. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Eigenlijk betreft het meer een idee dan Feedback zo langzamerhand dit draadje :)
    We zullen het idee eens voorleggen bij Bigpoint maar ik vermoed dat dit op papier er makkelijker uit ziet dan in de praktijk mogelijk zal zijn. Het is destijds ook het idee geweest dat het leuk is dat er steeds wat nieuws te verdienen valt, dat was een vraag van spelers. Maar ik snap wel het idee dat er een soort wildgroei ontstaat nu aan het soorten kisten en dat het veel tijd kost om deze te openen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Top fijn dat het even word bekeken! :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.