Aankondigingen ??

Discussie in 'Help archief' gestart door HofvanDromen, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag ,

Ik lees hier en daar over nieuw event morgen en voor zometeen onderhoud op de farm..
    Waar blijven die aankondigingen hier bij ons ??
    Zijn er geen BA's of andere modjes die dat kunnen of mogen plaatsen ..??
    of kunnen bevestigen ..
    Met zo iets is het wel prettiger ook te weten waar je als Boer of Boerin aan toe bent ...:)

charme63 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

ook handig om te weten wat je wel of niet op voorraad hebt ivm met "leeg kopen"van de markt...anders vis je achter het beroemde netje

vinc051 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

En daar ging de Roze Hof in onderhoud ...Jammer jammer jammer :oops::cry:

4. john-j

john-j Forum-hertog

ik werd er net uitgegooid 14.14 uur.
    Maar heb totaal geen aankondiging gezien.
    beetje jammer
    mvg john-j

Angelique1901871987 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Tja, dat moet ook gebeuren. Beter nu dan tijdens een event, want dan heb je de niet-pensionado's weer allemaal op hun achterste benen xD

En wat die aankondigingen betreft: er zal gerust een dringende reden zijn dat die niet 'op tijd' verschijnen vandaag. Zo lang moeten we het dan maar met het Engelse en Duitse forum doen.

6. boerin5260

boerin5260 Junior expert

Dank voor de mededeling ik heb niets gezien op het forum :cry:ik ben een Nederlander geen Engels of Duitser :oops:

Laatste bewerkt: 19 December 2018
  7. HofvanDromen

Bent Hofje niet geheel met je eens deze keer ...Kakelotje ...Ik zie modjes op het forum ...
    Waarom dan niet een simpel antwoord ..het is zo ..of ik weet het niet ...
    Zo moeilijk is dat toch niet ??:oops:
    Geen antwoord geven of krijgen vind ik zo erg ..:oops:

En dan Hofje is Hollandse en afhankelijk van het Hollandse Forum ..
    Vind niet dat Hofje dan maar in Duitsland of Engeland moet gaan kijken hoe het met de farm /onderhoud of events gesteld staat ..

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja, een aankondiging was leuk geweest maar het is maar de vraag of het gepland onderhoud is. Ik zou sowieso graag zien dat bij inloggen niet alleen reclame wordt gemaakt of events worden gemeld. Gepland onderhoud zou hier ook niet misstaan.

9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het is gepland onderhoud, op het duitse forum werd ie wel aangekondigd.

10. Larachia

Larachia Forumleerling

Als ik het goed gelezen heb op het Duitse forum hebben we voor het kerstevent 13.950 eventgewas en 990 DI nodig, dus niks uit de schuur. Is alleen te spelen op de 3 velden van de gewone boerderij.

farmermikkie vindt dit leuk.
  11. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

12. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

het gaat me meer om het feit dat niet iedereen Engels of Duits machtig is ;) en ja snap ook dat de modjes een leven hebben maar of iedereen de info of niemand.
    en al was het maar een kort berichtje op forum, helemaal geen antwoord krijgen is absoluut niet prettig -.-

13. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Helemaal mee eens. Het moet overal gelijk zijn. Dit is niet voor t eerst, misschien wel de laatste keer?'

Ik kijk volgende keer op wel het Duitse forum en ik overweeg om maar eens een ticket in te sturen om deze ongelijkheid onder de aandacht te brengen.

Leo.netten en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. detje81

detje81 Forum-overlever

Daar gaan mijn weinige knechten :(
    had ik dit geweten dan had ik geen coupon ingezet, beetje zonde.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. Mister.J

Mister.J Gevorderde

en nog niets bekend over de nieuwe event beetje jammer ik kan geen engels of duits ik ben een hollander

boerin5260 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. thea1963

thea1963 Forum freak

we kunnen weer inloggen :music:

17. fablim

fablim Oudgediende

Gisteren zelfs al, waarom hier dan niet? Dat is wat mij dus stoort, dat we niets horen van onze mods, ook niet dat ze geen tijd hadden of boos waren of wat dan ook, helemaal niets

18. HofvanDromen

Dat is wat ik ook bedoel Fablim ...het "Zwijgen" ...
    Het spijt mij te moeten zeggen, maar Hofje vind dat dus gewoon niet kunnen -.-

19. thea1963

thea1963 Forum freak

de aankondiging van het onderhoud was zelfs van maandag

20. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Sorry er is helaas vandaag iets mis gegaan met de plaatsingen van onze oa's en faq, zojuist heb ik de belangrijkste geplaatst (het event). Straks komt er nog meer maar dat zijn geen zaken waar jullie je op voor hoeven te bereiden, betreffen namelijk dingen wat geld kost of zaken wat je krijgt.

Ons team kan hier verder niet veel aan doen, BA's zijn verantwoordelijk voor het regelen van OA's en FAQ's en als er iets mis gaat en wij er niet zijn kan ook het team niet weten wat er aan de hand is.

Ik waardeer het trouwens om te horen dat er nu toch aangegeven wordt dat jullie een Nederlandstalige FAQ waarderen. Dank jullie wel daarvoor.

21. HofvanDromen

Dank je voor je uitleg Klaartjuh...
    Maar misschien mag een ander modje dan wel gewoon de volgende keer een antwoord geven zoals bijvoorbeeld ..
    Wij weten het ook nog niet of ik ga het navragen of nu ja je weet vast wel wat ik bedoel ;)
    Dat komt dan wat vriendelijker of meedenkender over ofzo iets ...
    Tis maar een tip en vraagje van meedenkend Hofje ..

Gooi der maar een slotje op hoor ;)

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.