Aankondiging nieuw event + Faq

Discussie in 'Help archief' gestart door HofvanDromen, 3 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen,

Waarom staat het nieuwe event en de bijbehorende FAQ niet bovenaan als eerste gemeld??
    Zeker bij zo een moeilijk event met maar liefst 17300 8 uurs gewas en 1450 DI, lijkt het mij meer dan gewenst dat er een grote bump wordt gegeven..
    Men mag en kan er niet van uitgaan , dat de meeste spelers dit ieniemienie regeltje aan de zijkant van het forum lezen..
    Zo maken zij een slechtere kans op het halen van het event..
    Lijkt mij een iets van kleine moeite groot plezier..

omaatje75 en leni1955 vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het staat niet alleen in de kleine lettertjes aan de zijkant maar ook met grote letters in de kalender bovenaan het forum. Als je die regelmatig in de gaten houdt dan mis je niets.

3. fablim

fablim Oudgediende

Daarnaast als je het eventscherm van het forum opent zie je ook alle nieuwe topics, dus even 1 klik verder kijken dan t toetsenbord lang is lijkt mij

lammetjes en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik raad altijd spelers aan om het forum te volgen waar de aankondigingen van nieuwe events in staan, dat kan door naar dat stukje forum te gaan en dan het regeltje forum volgen aan te tikken. Je krijgt dan als er iets nieuws wordt geplaatst een melding er van bij je meldingen. Op die manier mis je niks.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je Thea ,, das een goeie tip !!:)
    Ik vroeg het niet voor mijzelf ..ik weet de weg op het forum heul goed:music:
    Maar lees regelmatig dat mensen de aankondiging missen , en nu met zo een best zwaar wegend event , vind ik het niet kunnen dat dan nog de FAQ van die ganzen er nog staat als je het forum opent ..
    Daar hoort nu de FAQ van die Dag van die Oceaan te staan..
    Maar goed bedankt voor jullie reacties ...gooi der maar een mooi slotje op..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.