aanduiding voorraadkamer

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 9 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Waarom is er de wijziging en daardoor dubbele handelingen ?
    Op het moment dat ik een ambachtsproduct wil inzetten moet ik deze eerst gaan aanklikken, daarna ( midden in het scherm ) het product aanwijzen om de info te lezen wat het doet.
    Voorheen kon ik in de schuifbalk al direct de info zien en dus sneller er door heen.

2. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Wat bedoel je precies?

3. polkey

polkey Oudgediende

4. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

• Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de "bewerk"-knop als je iets wilt toevoegen.
    ff checken . . .

Bij mij krijg ik gewoon de informatie te zien in een pop-upvenster als ik over het ambachtartikel heen muis.
    Heb je al geprobeerd te verversen of opnieuw in te loggen ?

Mogelijk heeft het ook te maken met je browser (of de instellingen daarvan)
    Ik gebruik nu Mozilla Firefox - geeft ook geen in/uitlogfouten.

Laatst bewerkt door moderator: 10 Februari 2017
  5. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

ik heb hetzelfde, als ik met de muis op een ambacht ga staan kreeg ik altijd info wat het ambachtsproduct deed. Nu moet ik het eerst aanklikken en daarna zie ik het nog niet:(

6. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Hier ook al een poosje dat de info van een product niet meer verschijnt wanneer je er met de cursor overheen gaat.

7. Lieve

Lieve Halfgod

Staan in jullie instelling Infobox bij muisklik uit en infobox: aan het muisteken tonen: aan;
    de instelling vindt je onder wieltjes en en dan de werksleutels en dan uitgebreide instelling
    succes!

8. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

ik heb ze nu allebei aanstaan en ik zie nog steeds geen info over de ambachtsproducten:cry: Maar weer veranderd naar de 1e uit en tweede aan, anders zie ik ook niet hoelang de bomen er nog over doen

9. Lieve

Lieve Halfgod

er is volgens mij iets anders aan de gang bij de ambachten productie zien je ook niet alles en bij mij zijn zelfs de geactiveerde producten niet meer zichtbaar onder het klokje
    overal in het spel staan dingen niet op zijn plaats
    wachten op oplossing -.-:wuerg:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.