aanbieding: Aantrekkelijke mysteriestallen

Discussie in 'Help archief' gestart door Kabouter_1, 24 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Hoe komt het dat de boerderij van mijn man wel die aanbieding heeft, maar ik niet??? Krijg ik die nog?
     
  2. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dat vraag ik mij ook af ....ik heb het ook niet en mijn vriendin heeft die wel het aantrekkelijke tiki pakket
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kijken bij het krantje en dan uitverkoop daar zou het moeten staan.
    Moest het zelf ook 3 keer proberen maar toen was ie er.
     
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik heb het wel al 10x geprobeerd telkens opnieuw in en uitgelogd ....het staat er echt niet tussen
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan ook naar de groothandel gaan en dan naar dieren. Daar staan ook de pakketten
     
  6. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    het gaat over een pakket wat je kan kopen voor 9,99 en dan krijg je 2x 15 stallen een pakketje met bidsprinkhaan en het ander met het stokstaartje....en die is niet te koop in de groothandel daar heb ik ook al gezocht
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat pakket heb ik ook niet dus ik heb het vermoeden dat die niet voor iedereen beschikbaar is net zoals er meer aanbiedingen individueel aangeboden worden.
     
  8. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dat is balen ...hier had ik echt wel 9,99 voor over...ik heb altijd gedacht dat de nieuwspagina voor iedereen hetzelfde is
     
  9. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    das zuur. dat is een mooie aanbieding en die wordt selectief gegeven.. maar goed, dank je wel voor je antwoord
     
  10. jaymi2003

    jaymi2003 Forumleerling

    ik heb er zelfs voor betaald en ook afgeschreven , krijg ik te horen dat ik hem niet krijg. zo raar
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Krijg je de melding dat hij niet beschikbaar is? Die krijg je bij meer aanbiedingen maar dan is hij gewoon geboekt. Even opnieuw inloggen en dan zou het in je inventaris moeten staan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.