Aalbessen

Discussie in 'Overig archief' gestart door ladyboss82, 6 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Aangezien het probleem niet is opgelost, en het niet duidelijk is of het level in de quest en in het spel overeenkomen van de edelweiss, is het draadje open laten staan bij de technische vragen misschien logischer.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. InfinityMinusOne

InfinityMinusOne Forumleerling

Ik ben net level 130 geworden, en loop tegen hetzelfde probleem aan.
    Bij level 2 van de quest 'Er kraait geen haan naar' hoeft alleen maar aalbessen ingeleverd te worden, die ik kan telen vanaf level 130, maar in plaats van te kunnen inleveren zie ik bij de quest een melding 'vanaf level 133'.

Bij andere questen is het level dat je moet hebben om een quest-level te mogen doen, gebaseerd op het level nodig om de benodigde gewassen of producten te verkrijgen. Ik vermoed daarom dat het niet opzettelijk bedoeld was dat je level 133 zou moeten zijn om te mogen inleveren. Mogelijk een typefoutje bij invoeren van de level-vereisten van de quest?

Is er inmiddels iets bekend van de geplaatste melding?

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Tot nu toe nog niets over gehoord of gelezen
    Het is voor mij alweer 9 levels geleden dat ik deze vraag gesteld heb (dat was 9 april 2017)

Ik heb ook level 139 gehaald maar nog niet het vereiste aantal vergeet mij nietjes geleverd

Laatste bewerkt: 4 Juli 2017
  4. Sintra98

Sintra heeft er zelfs NOOIT een antwoord op gekregen, zelfs niet dat het zou worden nagevraagd

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier idem probleem.....de aalbessen kan ik niet inleveren, het vakje blijft grijs.
    Aalbessen kan je telen vanaf level 130 en bij de quest staat level 133......
    Dus veronderstel ik dat gans de quest verkeerd genummerd is......

Weet/lees wel dat verschillende mods er reeds over geschreven hebben, maar wou het toch nog maar even aankaarten ;)

Sintra98 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Als je er veel teelt dan kan je bij level 133 doorstromen naar het volgende level daarna dezelfde tactiek
    op het volgende gewas toepassen. Waarom het zo gedaan is kan ik niet zeggen,
    maar bij mij kwam het over als een taeser