Açaí boom

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 12 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Goedemorgen,

    Mijn Açaí boom wil het niet meer doen. Het blijft een draaiend bloemetje en op honderd procent staan. Na opnieuw geplaatst te hebben loopt de tijd wel weer af, maar het bloemetje blijft. Klopt dit en hoe zit het dan in elkaar?
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dit is een van de bugs, die nog in hert nieuwe Unity zitten, is al eerder gemeld, dus zal vast wel bij BP op het bordje liggen. Helaas kunnen zij niet alle kinderrziektes er in 1x uithalen. Als je nog een upgrade heb, kan je hem er gewoon overheen zetten en dan is hij wel weer zichtbaar. Volgens mij "loopt" hij wel ook gewoon, alleen dan onder de zonnebloem. Zou je met 1 boom eens kunnen proberen. ;)
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ah, oké. Ik had hem nog niet direct langs zien komen. Is deze in de praatgroep gemeld dan? Zou dan misschien handig zijn om ergens een overzicht te hebben met wat bekend is.

    Nee, de upgrades staan ook al op de velden, dus dat gaat hem ook niet worden. Morgenochtend zal ik kijken of het oogsten wel een succes wordt. Heb hem net opnieuw geplaatst, omdat hij op de 100% voltooid bleef staan.

    Dank!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.