Prijsvraag 6e verjaardags Forum Competitie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

het leukste/beste moment in mijn herinnering is toch de dag, dat ik het spel heb ontdekt.
    zonder die dag had ik hier nooit gezeten en had ik nooit anderhalf jaar zo veel plezier beleefd aan het spel.

daarnaast is mijn leukte farmafbeelding ooit gemaakt toch mijn appelboomdoolhof.
    die had ik gemaakt net na een event, waarbij je zo veel mogelijk bomen ep moets verzamelen in een bepaalde tijd.
    om extra ep te verdienen had ik er toen "een paar" bijgekocht (een stuk of 300) en na dat event had ik er toen wat creatiefs mee gedaan...
    naam: BaukeS userID: 51156714

2. hulst

hulst Levende forumlegende

Mijn leukste farmerama moment komt iedere dag terug, als ik 's morgens mijn laptop aan zet en op mijn farm kan. Maar wat het vooral zo leuk maakt is het babbelen bij het tellen 's morgens en als ik tussendoor tijd heb.
    Op woensdagmorgen heb ik ook een speciaal farmerama moment want dan babbel ik altijd met m'n rl. vriendin over farmerama.
    Zij is ook degene die me aan deze verslaving geholpen heeft, waar ik haar dankbaar voor ben ;)

User: hulstID: 11280383

3. Sarriette

Sarriette Junior expert

heb het spel leren kennen omdat ik thuis kwam te zitten door ziekte en moest wat te doen hebben .nu inmiddels zo verslaafd als je snachts wakker werd nog effe je computer aan te zetten om te oogsten en uitrekenen wanneer je weer kon .lag je in je bed keek je naar de klok en wist je precies wanneer je weer kon ,overal briefjes met wat je nodig had en rekenen maar .nu inmiddels dat ik de events kan halen blijft het toch een sport om op tijd af te krijgen .uitrekenen hoe laat je weer thuis moet zijn en blij met speciale bomen en stallen.verslavend spel en passen en meten omdat je moet werken en je huishouden doen toch nog effe het spel tussendoor .toch iedere keer weer benieuwd naar de nieuwe stallen .heb je dan weer een speciale nieuwe stal of boom maak je weer een rondedansje.al met al veel mooie herinneringen
    Sarriette ID: 49538292

4. bepsels

bepsels Forummeester

Ik kom er net achter dat ik dit jaar al 5 jaar speel! Ik ben er mee in aanraking gekomen door mijn zoon. Een jaar later speelden we met het hele gezin farmerama. Mijn leukste herinnering aan Farmerama: Toen we in 2012 op vakantie gingen hebben we ook onze buren aangestoken en speelden we met 7 personen het spel. Onze ervaringen en tips werden gretig door de nieuwkomers verwelkomt. Zo werden heel wat, helaas soms regenachtige dagen, op onze gezellige boerderijtjes doorgebracht.

User: Bepsels Id: 22609190

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb zoveel leuke herinneringen aan het spel :) en de mensen eromheen... prijsvraag winnen, 1 april grappen...

Maar de eerste die bij me opkomt is van het prille begin, net begonnen en de eerste ruildagen op het forum... Je moest toen nog snel zijn om met een goed bod te komen, anders was wat je wilde zo weg. Mijn toenmalige vriend wilde graag gaan eten maar ik kon ECHT nog even niet want ik moest en zou een stalletje binnenhalen... eenmaal binnen HEEL hard juichen en een rondedansje... zo schat, nu kunnen we eten.
    Geen ID nummer nodig, hoef niet te winnen :)

6. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Ik herinner me nog mijn eerste flater
    sla begoten met een volle tank water.
    Gegrift in mijn geheugen, Fil en Filou
    mijn eerste kip en mijn eerste koe.
    En toen Krijn het zwijn werd geboren
    stonden de tranen in mijn oren.
    Van pure emotie werden mijn ogen nat,
    door alleen maar te kijken
    naar de varkens in hun modderbad.
    Die zoemende bijtjes, daarvan werd ik week,
    van de visjes in de vijver en de eendjes in de beek.
    En als dat egeltje op mijn boerderij kwam schuilen
    dan ging ik van blijdschap bijna huilen.
    Toen ik mijn eerste beer had gevangen
    stroomden de tranen me over de wangen.
    Mijn eerste knechtjes, o wat een zegen!
    Toen heb ik me daar een huilbui gekregen!
    Van puur geluk begon ik te snikken,
    gedaan met achtduizend keer te klikken!
    Een knecht die mijn kippetjes kwam voeren
    het kon me toch zo mateloos ontroeren.
    Kon mijn emotie niet bedwingen,
    toen voor het eerst de eieren
    aan de bomen hingen.
    Ik weet ook nog die eerste wac in mijn schuur
    zomaar gekregen van een buur,
    Dat heeft me toch heel diep geraakt
    mijn geluk was toen volmaakt.
    Zo heb ik hele lange tijd
    al jankend mijn boerderij uitgebreid
    En wanneer ik nu Farmerama speel
    word ik nog altijd sentimenteel.
    Maar wat me het meest is bijgebleven
    en dat is niet verzonnen,
    is die dag dat ik met veel plezier
    mijn boerderijtje ben begonnen.

simmeke54
    37709664

7. margo-64

margo-64 Grote forummeester

En dan nu toch ook weer de leukste ervaringen door te lezen, en die vind ik dus allemaal heel erg leuk, vooral die van Tesselschade, incl. de screenshots, en Thea haar wedstrijd foto :inlove:
    margo-64
    ID 13911610

8. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Mijn leukste herinnering in al die jaren is toch de leuke contacten via diverse draadjes, vooral het draadje wat nu nog bestaat de Laatste Post! Wat een leuke mensen heb ik daarvan ontmoet. Niet alleen virtueel, maar ze zijn ook geweldig in het echte leven. Elkaar ontmoeten bij een BBQ, elkaar steunen bij alles wat het leven meegeeft, humor, heel veel humor uitwisselen en natuurlijk niet alleen de boerderij spelen, maar ook forumspelletjes spelen. :) En dat alles door zo'n leuk boerderij-spelletje :)

We hebben vreemde dingen beleefd, rare draadjes gemaakt gezocht en weer verloren, een chat opgericht (die nog steeds bestaat), maar steeds weer leuke mensen ontmoet, van wie sommigen vrienden voor het leven zijn geworden. Bedankt Farmerama! :)
    User: -Belora-ID: 4415162

9. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

mijn leukste herinnering is toen ik mee deed met het eerste aardbeien event. Ik zat toen nog maar pas op Farmerama ik denk een paar maanden en toen was er later dat aardbeien event.
    toen moest je 10.000 aardbeien in een paar weken bij elkaar krijgen en dat was een klus!
    Toen had je nog geen wac met kleine veldjes en ik deed het meestal alleen met water erop want ik merkte dat de mest toen duur was dus ik dacht: laat maar zitten die koop ik niet steeds veel te duur
    maar ik was de hele tijd bezig met zaaien van aardbeien op grote velden, toen speelde ik nog niet met knechten maar met grote velden was dat nog wel te doen. Toen had ik alleen de hoofdakker en de woelige weide, zoveel ruimte en uitbreidingen waren er toen nog niet
    wat was ik trots toen ik nog op tijd klaar was en het aardbeienkraam kreeg dat 60BD opleverde :D
    ik heb dat aardbeienkraam nu nog en heb het nooit weggegeven met een ruil event

username: moontje68
    id: 7559828

10. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

mijn fijne herinnering is dat ik op de chat kwam en gelijk contact heb met iedereen en de hulp bij de event en het geduld geweldig en de hulp bij alles heel erg bedankt allemaal .ursergelderblom id25309467

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dienstmededeling

Zetten jullie wel je spelnaam en userid in je bericht!!
    Zonder deze gegevens ding je niet mee naar de prijzen, ongeacht hoeveel 'leuks' je hebt.

Je kunt je post hierboven nog wijzigen om die gegevens toe te voegen, wij checken wel of dat de enige wijziging is. Spelfouten verbeteren is ook geen punt, maar 'leuks' gelden alleen als de originele inhoud in de post staat.

Je mag deze post naar hartelust leuk vinden, hij is toch buiten de competitie dus maak mij blij!

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Mijn leukste herinnering is toch eigenlijk wel Sid met zijn bordje. Liefst met daarop natuurlijk 200% EP's of 100% oogst. Wat mis ik die knakker!

-_Moira_-

ID 9996055

13. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Mijn mooiste moment was de dag dat ik de virtuele wereld van farmerama instapte.

De eerste krop sla zaaide
    De eerste knecht maaide.
    De eerste kip geboren werd,
    De eerste marktkraam gevuld werd met een erwt.
    De eerste rondleiding in de stad,
    De eerste quest gehaald had.
    Het eerste deel van de siertuin vrij had gespeeld,
    Het eerste sier item kreeg, een boedhabeeld.
    De eerste rune opende in de boom der wijsheid.
    De eerste melkfles kreeg uit de rode werkstal van de geit.
    De eerste stappen zette op bahamarama
    De eerste XXl bomen kreeg op farmerama.
    Het eerste fokdier kreeg bij babyboomdag
    De eerste melding bij een topic zag.
    De eerste trofee op het forum had gewonnen
    Deze wereld is niet echt, maar verzonnen

User: ienemienie ID: 39273214

14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Mijn leukste herinnering was dat ik aan het spel begon, en waarom omdat ik er niet aan wilde beginnen niets voor mij ,,,, zei ik .
    Maar heb er tot nu toe geen spijt van dat ik er aan begonnen ben .

Heel erg verslavend dat wel :oops:
    Maar erg spannend als er weer nieuwe stekjes ,stallen komen en dan soms heel blij maar ook heel vaak teleurstellend vooral als je in level 101 zit en een kippenhok krijgt brrr.
    En ik vond sid geweldig met zijn bordje ... heel jammer dat hij weg is,
    En ik ben iedere dag blij als ik weer aan het rad mag draaien..
    En Bommel vindt ik ook leuk.
    Het minst leuke vindt ik zelf erg jammer de kuikens leuk als je ze krijgt maar de laatste tijd erg veel in het rood jammer ....:(
    En ik verheug me altijd met events daar ben ik dol op. heerlijk ga zo door kunnen er niet genoeg zijn
    Gr Tineke 150 24234587 s6 all

15. jackie1954

jackie1954 Forum prof

het leukste was voor mij om een foto te proberen maken met je id en je huisdier
    was toch naar lang puzzelen gelukt met mijn hondje
    jammer dat ik de foto kwijt ben

16. -moeders-

-moeders- Gelegenheidsauteur

mijn leukste herinnering is dat ik mijn eerste event helemaal uit speelde zonder de hulpmiddelen die je tegenwoordig heb.
    En mijn eerste kippenhok en daar toen een werkstal van kon maken helemaal geweldig die kippetjes die door de lucht vlogen met de doekjes waar de eitjes inlagen helemaal geweldig uren kon er naar kijken

ID 9974205 spelersnaam -moeders-

17. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ik heb veel herinneringen aan het spel. Zo was het 1 van mijn weinige vaste basis bezigheden in een hele moeilijke tijd in mijn leven. Letterlijk de reden om niet alleen in bed te liggen want er moest gewerkt worden op de farm.

Toen ik net verhuisd was werd ik uitgenodigd door de buurman om zijn verjaardag te vieren. Er waren ook veel andere buren. Het waren hele bijzondere mensen en ik voelde er mij niet op mijn gemak. Om maar een reden te hebben om op te kunnen stappen zei ik het eerste wat in mij opkwam: "helaas ik moet weer gaan mijn event op de boerderij kan niet langer meer wachten" waarop een andere buurvrouw zei: "Ow goed dat je het zegt ik moet ook snel aan de slag."
    Daar kregen we een opening en raakte aan de klets. Daarna liepen we regelmatig even bij elkaar langs en kregen we vriendschappelijk contact.
    Waar farmerama al niet goed voor kan zijn, ik voelde me veel minder eenzaam in een voor mij vreemde omgeving. Inmiddels ben ik weer verhuisd maar heb nog wel contact met deze buurvrouw.

ID: 7154265, miekekoning

beereekhoorn vindt dit leuk.
  18. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik kon er niks meer bij schrijven.
    dus maar een nieuw bericht onder de foto

dit is moki en mika. samen farmen. dat deden we elke dag
    mika vond de diertjes geweldig en probeerde ze altijd te vangen.
    helaas heb ik mika 25 januari moeten laten gaan omdat hij ongeneeslijk ziek was
    en iedere keer als ik de diertjes op mijn farm zie denk ik aan hem. hoe leuk hij ze vond
    en dat zal altijd zo blijven dat ik aan hem denk als ik aan het farmen ben.
    dat is mijn mooiste herinnering dat we met ons drietjes elke dag deden farmen

nicolle73
    20705532

clara101 vindt dit leuk.
  19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

door mijn dochter ben ik gaan spelen omdat ze in paniek opbelde dat ze moest werken en er een event op haar farm was, of ik even haar farm kon doen. nou je begrijpt ik in de auto wat voor farm en ik weet toch niet hoe dat werkt enz. toch gedaan en 2 maanden later weer mam? dus toen zelf ook maar begonnen. mijn eerste en ook een hele leuke herinnering is dat ik instapte bij het aardbeien event. het was al even bezig en toen kon je nog aardbeien voor het event op de markt kopen. ja dat dacht je. zat je de hele dag te wachten en te klikken op de markt en er elke keer naast natuurlijk dus ik bedacht ik doe het 's nachts.dat ging een beetje beter en soms kwamen er weleens 100 aardbeien voor 1 cent voorbij. heb het toen gehaald en nu sta ik nog steeds 's nachts op.bijna 5 1/2 jaar geleden waar blijft de tijd?
    the_liberty
    id 9165396

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

In december 2012 had ik voor de zoveelste keer alweer een boerderij spelletje uitgespeeld
    en ben ik via google op zoek gegaan naar meer boerderij spelletjes.
    Zodoende kwam ik uit bij Farmerama.
    Ik had géén flauw benul wat de bedoeling van dit spel was.:wuerg:
    Veel gelezen op het forum, youtube filmpjes gekeken enz.
    1 januari 2013 was mijn broer jarig en ik vertelde hem over een spelletje dat ik deed (snapte nog niets van het spel).
    Bleek dat hij in jan. 2012 was begonnen met Farmerama.
    Inmiddels ben ik hem voorbij geschoten in level.;)
    Een vriendin hierover verteld en zij is in jan. 2013 met Farmerama begonnen.
    Een super lief buurtje gekregen die bij events me steevast een wac stuurde
    en van goede raad voorzag, als ik het even niet meer wist.
    Ze is nog steeds mijn buurtje en ik stuur haar nog iedere dag trouw een cadeau.:music:
    user : daisy17858
    id : 44910915

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.