6 bruine schapen maar ik mag niet fokken?

Discussie in 'Help archief' gestart door ies7, 13 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ies7

ies7 Forumbeginner

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    In de fokstal wordt aangegeven dat ik niet mag fokken omdat ikk te weinig dieren heb maar ik heb er wel 6... heel vreemd. Het gaat om bruine schapen. De gewone schapen mag ik wel fokken en bijvoorbeeld de panda's ook. Mijn moeder kan alles fokken behalve de bruine koeien. Hetzelfe probleem...

En nu gebeurt het ook bij de panda's... wat jammer, ik heb nog zoveel supermest, maar kan met de babyboom er niet mee doen wat ik wil :(

O, sorry, dat wist ik niet.
    Ja, ik bedoel supervoer (dom van me) en ik kan nu wel fokken.
    Maar ik moet soms wel twee keer op 2x supervoer klikken, of het nog een keer proberen. De melding blijft in ieder geval komen dat ik niet genoeg dieren heb.
    En dat is verwarrend.

Laatst bewerkt door moderator: 14 December 2015
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Eh, ik denk dat je een schrijffout hebt gemaakt anders kan het kloppen dat je niet kan fokken. Supermest is voor je gewassen. Supervoer is om mee te fokken en eventueel voor je dierenhokken als je het daarbij wilt gebruiken.

o_Ok heb je een dubbelpost gemaakt zoals dat heet. Je hebt 2 berichten onder elkaar gezet. Hierin zijn ze nogal streng. Als je iets wilt toevoegen moet je onderin je bericht op wijzigen klikken en dan kan je tekst toevoegen en op bewaar wijziging klikken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.