3 Vragen ... wolkenrij, vrienden cadeau geven en prijzen

Discussie in 'Help archief' gestart door fensie01, 20 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fensie01

fensie01 Doorzetter

Ik heb 3 vragen.
    De wolkenrij waar ik vroeger scrolde, met enter bevestigde moet ik nu 100 rijen een voor een bevestigen. Heeft iemand een tip hoe dat anders kan.
    Vraag 2 ... een cadeau geven... pff ik word moedeloos. Iemand al uitgevonden hoe dit anders kan?
    Vraag 3 Waarom gaan de prijzen na de Hortensia... zoals de bieslook en de gele erwt ineens naar meer dan 2 miljoen voor 300.
    Ik speel sinds 2011 maar ik verlies de moed.... haha help !:p
    Nu ook nog gratis draai aangeklikt en nu pakt ie een ticket knechten van 12 uur. kwijt ..... wehhh:cry:

Laatste bewerkt: 20 December 2020
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Op vraag 2 heb ik wel een antwoord voor je:
    Via de burenlijst in het spel je cadeautjes geven, dan heb je in ieder geval je eigen buren bij elkaar en hoef je niet iedere keer de hele vriendenlijst door te spitten. Is wel wat meer klikken.
    Die wolkenrij is al diverse malen gemeld in het draadje voor Unity, dus ik ga ervan uit dat BP hier mee bezig is, maar die kunnen natuurlijk niet alle kinderziektes er in 1x uithalen.
    En ja, die gewassen daar moeten we het allemaal meedoen. Dit zijn dus echt gewassen om zelf te verbouwen wanneer je ze nodig hebt.

-matthias1952- en fensie01 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.