3 Muisketiers verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Werkt het event niet zoals het is beschreven? Ondervind je andere technische problemen met dit event? Stel hier je vragen!

    [​IMG]
     
  2. hihija

    hihija Junior expert

    Ik heb probemen met de vooruitgang, dit staat steeds in beeld bij de 3 event akkers.
    Als ik inlog staat het de vooruitgang in beeld rechts. Ik klik die weg maar als ik naar de woelige weide ga, staat het er weer en de hulpjes zijn verdwenen. Dit gebeurt steeds bij wisselen van de 3 event akkers.
    In speel met chrome maar ook in firefox gebeurt dit.
    Hoe krijg ik die vooruitgang weg ?
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb daar elders ook een vraag over gezien. Het antwoord was dat eraan gewerkt wordt. Misschien moet je even uitloggen, als het probleem inmiddels is opgelost.
    Wat ook zou helpen, is een kadootje geven aan die poppetjes, dan zou het ook over moeten zijn.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. fablim

    fablim Oudgediende

    Helaas is het nog niet verholpen, het is zeer irritant, ik hoop dat er snel ook iets aan nieuws over komt in de oa, technisch, oid
    >:(:mad:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Goed bedoelde tip:
    Houd ook even de algemene vraag over de 3 Musketiers verzameldraad in de gaten, want daar heb ik ook al een vergelijkbare vraag gisteravond erover gesteld.
     
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Na opnieuw inloggen is het weg steeds die popup
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Sorry hoor, maar ik heb net uit- en daarna opnieuw ingelogd en heb er nog steeds last van.
     
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Blijft terugkomen. o_Ok na het voeren van zo'n kleine panda.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.