3 Muisketiers verzameldraad algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 21 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nero1980

    nero1980 Forumleerling

    En de Blauwe Regens liggen weer in de schuur. Bedankt voor de goeie en snelle hulp Katinka! :D
     
    Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bij mij verschijnt het balkje nog steeds op elk veld en ik vind het enorm irritant.>:(
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dit is een erg lange ochtend geweest. Bij mij verschijnen ze ook op alle 3 de velden. Normaal kun je met de knechten zo door met oogsten, maar nu worden de knechten gesloten en dat eventscherm open gezet. Flink balen.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb het idee dat het helpt om dat vinkje weg te halen, waardoor de muisketiertjes niet meer zichtbaar zijn. Dan is bij mij ook eventoverzichtje rechtsboven in je scherm weg.
    Weet niet of dit bij iedereen werkt, maar het valt te proberen.
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond alle.

    Als het goed is (bij mij is het opgelost tenminste) het probleem (zie reactie #2) opgelost, wel nadat ik net (10 minuten geleden ongeveer) opnieuw online kwam. Was effe gaan eten in de tussentijd namelijk. Weet niet of dat voor iedereen geldt btw, maar succes ieder met het spel en een fijn weekend alvast.

    Thanx nogmaals mods en BP.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    wie wil mij helpen om nog 17 terracote potten te mogen ontvangen zou fijn als ik eindelijk deze evenement mag afsluiten met de wolkenrij is een tijd geleden om hem klaar te krijgen alvast bedankt als u mij mee helpt
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zal je er wat sturen. Zet ook nog iets op je akkers dat je ruim voor 14 uur kunt oogsten, dan krijg je daar ook nog drops van.

    Je kunt dit oproepje beter plaatsen bij de speldiscussies van dit event, dan zal je meer reacties krijgen dan hier.
    Dit is de link:
    https://board-nl.farmerama.com/inde...ep-drie-muisketiers.28806/page-11#post-546092
     
    -matthias1952- en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    bedankt voor info niet gehaald 2 stuks te kort
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wat jammer! Net niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.