3 blokjes rechtsboven

Discussie in 'Help archief' gestart door boskat52, 9 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boskat52

boskat52 Forummeester

Sinds de update van enkele dagen geleden heb ik daar problemen mee. Ik heb nu ontdekt dat ik ze alleen maar kan gebruiken als het forum ook openstaat. Het forum kan ik echter niet openen omdat de 3 blokjes niet werken. Dt moet dus met een omweg via google.
    Dus, om deze vraag te kunnen stellen, moest ik eerst het forum openen via google, toen het spel, en vervolgens het forum via het spel, want anders kan je geen topic openen. Nogal omslachtig. I.p. moet ik dat eigenlijk steeds doen als ik bv een code wil gebruiken of ergens op wil reageren, uitloggen gaat ook niet dus sluit ik Farmerama gewoon af steeds.
    Kunnen jullie daar wat aan doen?

mi2la en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. wieny59

wieny59 Forumleerling

Bij mij hetzelfde probleem. Nu gaat het even goed maar de hele dag lukte het niet.

3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Forum kun je ook open onder het houten frame van het speelscherm door te klikken op forum.

4. sneeuwwitje1956

sneeuwwitje1956 Gevorderde

sinds de update doet het spel het niet echt lekker meer.
    Heel veel haperingen. Ik hoop dat het snel opgelost kan
    worden.

sneeuwwitje1956
    ID: 15667281

5. fairie

fairie Commandant van het forum

Die hele omweg is als het goed is niet nodig. Als je je spel even ververst ( F5 knop of in de zoekbalk dat open rondje) dan kan je wel weer naar het forum of 1 van de andere opties en ook het spel afsluiten. Ik moet ook steeds het spel verversen als ik iets gedaan heb op de boerderij om naar het forum te komen. o_Ok nu met de bonuscode en die via de mail moest ik zelfs handmatig er in zetten. Dit is sinds het groot onderhoud en de komst van het nieuwe deel. Ze zullen er vast mee bezig zijn en tot het is opgelost moeten we dus even geduld hebben.

6. boskat52

boskat52 Forummeester

Dat forum aanklikkn onderaan lukte goed. Dank je. De F5 helpt niet. Bedankt voor jullie reacties.

hendrika73 vindt dit leuk.
  7. molentandje

molentandje Gevorderde

Heel erg irrtant dit,is al vanaf het Edelweisspel er in zit,ik vind dat Farmerama te druk gaat worden, veel te veel achter elkaar alles.je moet iid iedere keer het spel opnieuw starten,heel vervelend. ik vind het bijna niet meer leuk om te spelen

8. inox1952

inox1952 Junior expert

o_Ok hier veel haperingen na update soms meermaals inloggen en bepaalde functies die niet werken ??

9. Tonnie-Hovenier

Tonnie-Hovenier Junior expert

goedemiddag buurtjes ook hier veel problemen kan overal met de muis klikken maar als ik iets wil toevoegen zoals bij de guest dan werkt het niet oook de bounuscode kan ik nu wel intypen maar als ik dan op enter klik doet ie niks jammer..kan gebeuren....maar ik vindt wel dat om in het nieuwe spel te komen en te spelen dat ze wel heelveel sterretjes vragen komop 2500 ..vindt ik echt niet normaal.....maarja wacht rustig af en zie wel wanneer alles weer een beetje normaal werkt...iedereen nog een hele fijne dag vandaag mvg tonnie

10. inox1952

inox1952 Junior expert

Kan zelfs mijn goederen niet meer inleveren in het spel en heb ze voldoende in voorraad?

11. boskat52

boskat52 Forummeester

Zo te zien vallen mijn problemen nog mee vergeleken met die van sommige anderen. Hopen maar dat alles snel opgelost wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.