3.400 mest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 13 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

op mijn markt wordt in 1x 3.400 mest aangeboden? hoe is dit nou mogelijk?? wie kan dit nou kopen?? o_O

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

iedereen is iets veranderd met de mest zie o.a

3. |-|ans

|-|ans Forummeester

Staat niet in de OA.. maar als bugfix (?) bij de Technische Aankondigingen.

omaatje75 vindt dit leuk.
  4. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Een bladzij lager zelfs 8000. Die lui zijn gek. Opkopen en dan denken dat wij nu opeens meer dan een miljoen uit gaan geven aan mest. Doe wel zonder.

DarkDevilDude en omaatje75 vinden dit leuk.
  6. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Bizar.... en dan kan men wel roepen dat men spaart en dergelijke, maar dit vind ik werkelijk absurd, daar de max stapel 600 is bij mijn weten

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Sinds deze week is het zo dat je meststapel onbeperkt groot is. Je kunt dus nooit meer teveel mest kopen en dan een deel kwijt zijn, want alles wat je koopt komt op de mesthoop.

De grens die de mesthoop aangeeft (100, premium 200, en meer als je de rune hebt geactiveerd) bestaat nog wel, maar alleen voor de mest die je eigen stallen produceren.
    Zodra je meer mest hebt dan die grens geven je (werk)stallen geen mest meer tot je weer minder hebt dan dat.

En het is dus ook mogelijk om onbeperkt hoge hoeveelheden mest aan te bieden, al zal inderdaad niemand die kopen.

8. tootje

tootje Commandant van het forum

Alles wordt gekocht..... zelfs aanbiedingen van 9999 à 125 bd per mestje -.-
    Er zijn ook boeren die 300 miljoen bd op de bank hebben staan :wuerg::music:

Laatste bewerkt: 15 Februari 2015
    DarkDevilDude en omaatje75 vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

tootje ook al zo vroeg uit de veren!! hier is de mest ook aan de prijs snap nog steeds niet de meerwaarde van deze verandering.

tootje en omaatje75 vinden dit leuk.
  10. |-|ans

|-|ans Forummeester

De "voordeligste" mest hier momenteel? Een partijtje van 3.333 stuks à BD 159,99 oftewel een enorme welriekende hoop voor BD 533.246,67.. nou, nee.. dank je.. hier zit een luchtje aan :wuerg:

11. yvon61

yvon61 Forum-analist

Wat zal dat stinken, nou ik koop het in ieder geval niet.

omaatje75 vindt dit leuk.
  12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Popje, k begrijp er ook niets van :wuerg: Wat is hier t nut van???

Toot, k ben t zóóó eens met jou...Misschien dat t eigenlijk nbugje
    was en hebben ze t zo maar gelaten :mad:
    Anders was t wel vóóraf gemeld in OA

13. schaap200

schaap200 Forumleerling

sinds die nieuwe "bugfix" is mest echt goud waard.
    het kost meer dan 100x zoveel als water, maar is veel minder effectief.
    wie koopt het dan nog?

14. didi1627

didi1627 Junior expert

Hier op de markt staan al weer 698 aanbiedingen. De prijs begint ook al te zakken. Het was eerst rond de 160, maar staat nu voor 108.

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat heeft niets met de bugfix te maken. Ik heb me er ook al maanden over verbaasd dat mest over de 100 BD over de toonbank gaat.

16. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

belachelijk die 'maatregel' die in de aankondiging staat het slaat nergens op
    dit gaat de verkoop niet stimuleren en hoe moet je events nou halen als er te dure mest is of als er niks te krijgen is

17. theav71

theav71 Levende forumlegende

BP hoopt natuurlijk dat je dan supermest gaat kopen. Voordeel is wel dat je nu niet elke keer meer naar de markt hoeft om weer mest te kopen maar gelijk alle velden in 1 keer kan doen als je genoeg voorraad hebt :)

tootje vindt dit leuk.
  18. |-|ans

|-|ans Forummeester

Nou, wat een voordeel.. zolang ik maar gebruik maak van het buitenkansje dat één aanbieder hier biedt: diverse malen 3.333 mest à BD 169,99.. iemand lijkt hier multi-miljonair te (willen) worden..

Aanvulling: Herstel.. is geworden.. de partijen vliegen over de toonbank. o_O

En wederom een aanvulling: de handel gaat blijkbaar voorspoedig, dergelijke hoeveelheden kosten inmiddels 175,20 (per stuk, inderdaad)..

Laatste bewerkt: 15 Februari 2015
    popje4 vindt dit leuk.
  19. Wendie

Wendie Forumbewoner

dus als ik het goed begrijp:

met je eigen mest kun je niet over je maximale heengaan
    maar als je enorm veel koopt, dan wel?

had het liever andersom gezien eigenlijk

Sintra98, popje4 en tootje vinden dit leuk.
  20. |-|ans

|-|ans Forummeester

Helemaal juist!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.