20 augustus stopt inloggen via hyves

Discussie in 'Overig archief' gestart door VdjGreet, 17 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. VdjGreet

VdjGreet Forumleerling

Hallo

Ik zou graag weten of er nog mensen zijn die vanaf 20 augustus niet meer op Farmerama kunnen spelen om zij altijd en enkel inloggen via Hyves Games?

Ik heb aan de support van Farmerama/Bigpoint en die van Hyves Games gevraagd om mij te helpen. Ik kom geen stap verder: mijn account is juridisch eigendom van Hyves Games. Hyves Games zegt dat ze mijn account vrijgeven maar bezorgt mij geen paswoord. Dus bij Bigpoint/Farmerama kan men niets doen voor mij.

Ik vind dit heel moeilijk te aanvaarden. Ik betaal geld voor mijn knechten, koop af en toe farmmunten. Maar wanneer ik niet meer verder kan spelen, zonder een vraag of opmerking van mij, dan kan er mij niemand helpen.

Ik hoop dat er dus nog heel wat mensen zijn die door de beslissing van Hyves Games voor een voldongen feit staan.

Kun je dit via dit draadje laten weten? Misschien Farmerama op deze manier Hyves Games overtuigen om een aanvaardbare oplossing te vinden.

Dank jullie voor jullie reactie!

VdjGreet

Nella58 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Support is heel geïnteresseerd in hoeveel spelers worden getroffen.
    Heeft daarom tot deze oproep geadviseerd.

Graag alleen reageren door spelers die via hyves inloggen. Eventueel nog eens hier als je in de vragensectie al had gemeld ook hyves te hebben.

Borkie en VdjGreet vinden dit leuk.