2 x een idee, verzoek.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Tuintje57, 17 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Bestaat de mogelijkheid om in de voorraadschuur ook een zoekmachine te maken, net als in de schuur. Soms moet ik wel tig keer klikken om bij b.v de laatste buff te komen om die dan in te zetten. Tenslotte is tijd geld zullen we maar zeggen.

o_Ok een verzoek om op de open plek een schuur annex water/mestplaats te creëren. Ja, ik weet dat het water daar gratis is, maar ik zou het fijn vinden om te kunnen zien hoeveel mest ik nog kan binnenhalen. Nu overkomt het mij geregeld dat ik de stallen oogst en al ver boven mijn
    mest tax zit. Zonde toch!

Gert-Jannetje, lovely, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik ben het er mee eens, het zou inderdaad een hoop moeite en frustratie schelen

Tuintje57 vindt dit leuk.
  3. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

beide ideen super, bij de eerste zou ik net als in de schuur een optie doen van welke ambachten je het meeste gebruikt, en het idee van water en mest is ook super ik moet ook nogal eens terug om te kijken hoeveel mest ik nog kan nemen, top ideeen

Tuintje57 vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

[​IMG]Super!

5. lovely

lovely Forummeester

Ik zeg doen!!;)

6. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Vind het ook goede ideeën maar wat het water en mest betreft: wanneer je op de open plek stallen wil uitmesten kan je door op de zaaimachine te klikken zien hoeveel mest je hebt. Water zie je dan ook maar dat heeft geen belang op de open plek want daar heb je altijd water.

7. PeterS**

PeterS** Forumleerling

De schuur erbij op de open plek zou wel heeeeeel fijn zijn!!:D
    Top idee!!

8. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ik ben voor!!

9. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Een uitstekend idee. Ik kies altijd aan de hand van de voorraad in mijn schuur welke het laagste is, wat ik moet neerleggen op de verschillende stukken land. Maar dom als ik ben vergeet ik altijd te kijken voor ik naar de boom ga en kan je weer een keer terug om te kijken. Dus een schuur daar (of een snel-toets om snel je schuur te kunnen bekijken) zou een geweldig iets zijn.

10. hanne2003

hanne2003 Forumleerling

Hier sluiting mij bij aan

11. Leo.netten

Leo.netten Teller

ben er niet op tegen maar vind het wel zinloos

12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ja hier kan ik me ook in vinden , een goed idee

13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je kunt alle buffs inzetten vanuit de inventaris (linkermenu, vaasje), en daar is een zoekfunctie aanwezig.

Schuur en waterplaats zijn in het bos bewust niet aanwezig. Het bos heeft een eigen uitstraling en daar past geen complete boerderij bij.
    Moet dat veranderd worden, dan moet ook de Boom der Wijsheid er weg en die neemt dan alle magische voordelen (gratis water en extra EP) met zich mee naar een nieuwe plek op de kaart, waar dan geen ruimte voor iets anders zal zijn.

Persoonlijk vind ik dat geen goed idee.

14. devilsdesert

devilsdesert Forumleerling

Kan de mesthoop ook aan de uitkijktoren(linksboven) worden gekoppeld? Deze staat er toch al en doet niets anders dan er staan. En de voorraadschuur aan het hutje (rechtsboven), staat er nu ook voor de sier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.