2 Mnd drama

Discussie in 'Help archief' gestart door lonnie57, 13 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Sorry ik schrijf niet veel ,lees wel wat er allemaal bezig is. Snap dat het Nw Systeem niet altijd werkt. Maar wij de spelers zijn nu ongeveer 2 Mnd verder en ik lees nog steeds Frustratie waar ook mijn persoon onder valt . Iedere keer opnieuw inloggen Waarom ? Zo zijn er meerdere dingen op mijn spel . dierenverblijf met de hand ook een hapering kan niet het zelfde verblijf lekker door klikken aan voer en water. Op de siertuin is het voor mij niet mogelijk om rechtsboven het Item aan te klikken !

Sintra98 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Alleen een oplossing voor de siertuin. Als je de instellingen veranderd kun je wel rechtsboven het item aan klikken.
    Bij de radertjes klik je op de onderste knop, en dan ga je naar uitgebreide instellingen "infobox aan muisteken" op aan zetten.

Sintra98 en .Fisherman. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.