1minuut stilte voor toon

Discussie in 'Overig archief' gestart door bobobear, 20 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik weet niet hoe ik het moet schrijven of waar ik mijn topic moest plaatsen,maar ik zit met de gedachte of we niet als eerbetoon 1 minuut stilte kunnen nemen om hem onze eer te bewijzen.bv wanneer hij gecremeerd wordt of savonds.het is gewoon vrijwillig,maar omdat ik lees hoe hij wordt gerespecteerd door bijna iedereen.ik denk wel dat er veel mensen zijn die dit graag voor hem willen doen.ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die het wel een goed idee vinden

schaapje52, joeyniks123 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Als het komt doe ik mee bobobear

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

fijn om te horen sintra;)

ik weet zelf hoe lief hij altijd voor me was via support en ik ken hem dan niet eens persoonlijk,maar ik lees alle berichtjes en ik denk wel dat het voor iedereen een groot gemis is:(

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Hel lief bedoeld maar nee.

Toon is een van de belangrijkste mensen geweest voor en bij Farmerama, en zeker de allerbelangrijkste voor het Forum en de Chat, maar een minuut stilte doen we alleen als het nationaal wordt afgekondigd en anders niet.

Toon zou dat ook zeker niet willen. Blijven ademhalen en verder spelen.

Ik sluit dit topic ook meteen.
    Toon zou niet willen dat zijn vrienden en vijanden rollebollend over het forum gaan en dus laten we het hier bij.

Tesselschade vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.