+1 oogstbonus

Discussie in 'Help archief' gestart door MamaCairo, 24 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaCairo

    MamaCairo Forumbeginner

    hallo,

    ik heb via het boerenrad een +1 oogstbonus gewonnen, nu heb ik tijdens oogsten eens opgelet of er dan ook 1 bij kwam e dit gebeurde niet.
    Wat houd deze bonus in? Hoe gebruik ik heb en waarom is mijn opbrengst niet meer?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er zijn verschillende +1 oogstbonussen. Voor gewassen, stallen en voor bomen. Als je bij het rad kijkt bij gewonnen prijzen kan je waarschijnlijk nog wel terug zien welke bonus jij gewonnen hebt.
     
  3. MamaCairo

    MamaCairo Forumbeginner


    Die ik net beschreven heb heb ik gewonnen.
    simpelweg de +1 oogstbonus. meer staat er niet. ik zie hem in mijn speelscherm links in een rondje, mijn schild. daar klik ik op dan zie je de bonus. het plaatje betreft de schuur en een groene pijl (in een boog)
    ik kan verder echt geen informatie lezen of vinden.
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die info lijkt inderdaad wel weggevallen.
    Hoeveel gewassen krijg je nu? (op wat voor akker en heb je nog iets extra ingezet zoals wac?)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. MamaCairo

    MamaCairo Forumbeginner

    ik heb

    ik krijg 5 op groot, 3 op middel en 2 op klein. dus gewoon aantal gewassen. en heb niks anders ingezet.
    heel vreemd, gister heb ik deze ook al gewonnen (er stond tevens dat dit de hoofdprijs was). Heb er serieus niks van vernomen, heel raar.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan lijkt het er toch op dat je een van de andere bonussen gewonnen hebt. Maar dat kunnen we alleen nakijken als je een ticket naar support stuurt. Al deze bonussen kunnen als hoofdprijs staan.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mocht je toevallig een stal of een boom op een akker hebben staan, dan kan je kijken hoeveel daar nu uitkomen.
    Je kunt een +1 oogstbonus dus ook hebben voor bomen of stallen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.