1 april wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door vinc05, 3 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

Ik wil graag dit kopen1 april 2015 wolkenrij pakket (wolkenrij + alle 3 bovenstaande items) maar helaas niet aanwezig.150 TG

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je zou hem via de groothandel, het klokje of de nieuwspagina moeten kunnen kopen. Misschien even je flash legen en opnieuw inloggen.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

De wolkenrij staat bij je wolkenrijen, de items in de groothandel.

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Flashcash geleegd,opnieuw opgestart
    via de groothandel ,klokje of nieuwspagina en de wolkenrij die al bij de bonestaak staat kan ik de drie items los kopen.
    Maar ik wil graag het pakket dus alle 3 items in 1 koop

Mikmak klopt de wolkenrij staat al in de bonestaak maar de items moeten er nog in.
    Die kan je apart kopen kosten 200 TG of in 1 pakket kosten 150 tg.

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

probeer ze eens te vullen
    (misschien heb je ze al gekocht ???)

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Bibi .
    Als ik er op de bonestaak rij op klik gaat het rechtstreeks naar de verkooppagina.
    Als ik daar 1 van de drie aanwezige plaatjes aanklik staat er wilt U deze ??? echt kopen voor 60 of 70 TG al naar gelang ik er een aanklik.
    (de plaatjes zijn grijs en er staat een winkelwagentje bij en een slotje )

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als het goed is staan er 4 vakjes met wat je kan kopen, de 3 losse items en 1 met het hele pakket. Als dat niet zo is stuur dan maar even een ticket naar support, dan kijken ze daar wat er aan de hand is.

8. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik heb 'm gister gekocht en wat enk zegt ik kreeg 4 opties waarvan 1 van 150 TG (wolkenrij en items) dus dacht misschien had je daar al "per ongeluk" op geklikt.... Maar wat enk zegt dan ff ticket sturen....

9. vinc05

vinc05 Forum freak

Staan dus maar 3 plaatjes .Een bericht naar support gestuurd.
    Bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.