De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Uitgezongen? Mooi kom ik even dat derde punt scoren!
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goede morgen iedereen. ik kwam net uit bed waaien. (wat een wind zeg!)
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep, ik hoop maar dat ik niet van mijn fiets waai
     
  4. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen
    Tja, die kinderliedjes - het hoorde bij mijn vak, dus......
    Bovendien is kleinzoon bijna 3 en die zingt o.a. de maneschijn ook al - geleerd in de peuterspeelzaal.
     
  5. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Daar was er eens een vrouw

    [​IMG]
    Daar was er eens een vrouw
    Die koeken bakken wou
    Maar dat meel dat wou niet rijzen
    En de pan viel om
    En de koeken waren krom
    En de man heet Jan van Gijzen


    Komt wel goed Leni...xD
     
    snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]

    Leni, krijgen we ook een concert?
     
    leni1955, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Over liedjes gesproken: gisteren naar David Bowie tribute geweest in Tivoli. Was geweldig!
     
    stien56, snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nu zou ik over roodborstjes kunnen beginnen xD (die tikt tegen het raam)
     
    nabejara vindt dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hansje pansje kevertje. is die ook in NL gekend?
     
    nabejara vindt dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ken wel Ansje pansje toverheks :) Dat was een poëzie verhaaltje
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hansje pansje kevertje, die klom eens op het hek
    toen kwam de regen en spoelde hansje weg
    toen kwam het zonnetje en maakte alles droog
    hansje pansje kevertje, die klom toen weer omhoog
     
    stien56 vindt dit leuk.
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hij viel dus niet dood, net zoals Mieke en het vogelein-.-
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  15. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Misschien in het tweede couplet?
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik zou het niet weten:music::(, want ik ken beide liederen:eek: in ieder geval niet:).
    Middag alle btw. Op naar het weekend.
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik zei BIJ, niet blij:(

    Nabje, ik kan toch niet blij worden van zulke liedjes-.-

    Een concert is wat lastig zonder geluid maar nu jullie al die teksten tevoorschijn toveren, ja die ken ik wel.:pxD
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hoop doet leven;) Of is er nu sprake van een discrepantie?o_O


    B.t.w. wat kun je tegenwoordig nog met de sterren? In de boom zijn ze geleverd en soms lijkt het alsof ik een hoofdprijs gewonnen heb in de molen, want dan komt er zomaar weer een ster bij. Maar ja, vervolgens kan ik er "niets, nada, niente" meeo_OOf weet iemand iets dat ik niet weet? (En het gaat hier dan om de sterren, want er zijn natuurlijk genoeg dingen te bedenken, waar ik niets van weet en een ander wel-.-:))
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    'k Ben pas door de magische grens van 4000 sterren gegaan, maar verder doe ik er weinig mee. Gelukkig komt er af en toe weer een nieuw fokdier. Daar is het wachten maar weer op.

    Edit: die grens is kennelijk al langer geleden dan ik dacht: 4533 sterren...
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Nee hoor, goede interpretatie!xD


    Wachten tot het donker is, en dan genieten.:inlove:
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.