Unity - meld hier gevonden problemen en bugs

Discussion in 'Overig archief' started by Klaartjuh, Sep 28, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier had ik tussen 16:00 17:00 geen problemen met de nieuwe Unity, maar sinds dat ik even na 18:00 terug kwam en na het inloggen van het spel meteen naar Unity zowel het opladen in het spel. Bij het opladen loopt het balkje tegen het eind vast.

    https://www.farmerama.com/?action=internalGameUnity

    Als ik voordat ik naar Unity op het forum linkje druk en daarna bij het speelveld druk, kan ik ook niks meer op het forum (scrollen bv.) of een topic aanklikken. Plus als ik nadat ik zowel spel als forum open en daarna bij het spel meteen op Unity blijft het forum beeld ook gewoon groen.

    En daarna terug naar Flash lukt dan alleen als het als ik het spel uitschakel en daarna weer opstart.


    Mijn User: vanDijk1970
    ID: 55256014
    Nederland
     
    Last edited: Oct 1, 2020
    Klaartjuh likes this.
  2. stelhoeve

    stelhoeve Forummeester

    Na het inloggen in Flash op de landkaart bij Unity niet het vinkje staat op aan bij opstarten landkaart tonen. Als je naar de wolkenrijen toe gaat dan kom je bij Flash op de favorieten bij Unity op alle.
    Na wisselen van veld krijg ik een zwart scherm en kan niet meer verder.
    Met knechten het hele spel oogsten duurt 5x zo lang als in Flash.

    Mijn User: stelhoeve
    ID: 39740968
     
    Last edited: Oct 2, 2020
    tikivogel and Klaartjuh like this.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ID: 17650371
    18:00 30 09 2020
    Nederland
    Op elk veld als ik in rode mandje of kist kijk kan ik geen zoekwoord intoetsen
    Als ik in de schuur ben overal kan het wel
    Op de markt en in de groothandel kan ik ook geen zoekwoord in vullen
    bij klikken op de vakje zie ik de cursor en die gaat niet knipperen maar verdwijnt
    Het zoekvakje bij de wolkenrij werkt wel naar behoren

    animaties staan uit bij mij maar ze bewegen toch
    ook het schitteren van de zon op de landkaart is erg prikkelend


    Kop van jut beweegt wel maar niet gelijk matig zeker niet bij de hoogste snelheid
    andere spellen werken naar behoren

    ik heb het formulier met de systeem gegevens ingevuld
     
    Last edited: Sep 30, 2020
    Klaartjuh likes this.
  4. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Klaartjuh likes this.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    User: _Jeanie_
    ID: 966506
    19.15u 30-09-2020
    Nederland
    Altijd

    Duurt erg lang voor hij laadt. Bij elke poging om naar een ander veld te gaan, blijft hij hangen. Maakt niet uit of ik naar de wolkenrij ga of naar 1 van de velden. Daarna gooit hij me eruit.
    Heb 2x Renzo gespeeld, bij de ballonnen was het het echt mal. Voorheen kon je achter elkaar ballonnen meppen, nu lijkt het wel of je een elektrische vliegenmepper in handen hebt, ballonnen kun je niet meppen, pas wanneer ze helemaal groot zijn en je hoeft dan niet te klikken. Over de ballon heen gaan is voldoende. Mijn score? 0 xD, terwijl ik toch echt wel ballonnen geraakt heb.
    Bij Renzeo liep hij vast dus ook een score van niets :).
     
    Last edited: Sep 30, 2020
    Klaartjuh likes this.
  6. ayb52

    ayb52 Forumleerling

    User ayb52
    ID 13859112
    Nederland
    Ik kan niet zaaien alleen een paar korte producten .
    En de bomen kan ik geen mest geven .
    En bij Renzo kon ik geen ballonen stuk maken dus geen punten.
     
    Klaartjuh likes this.
  7. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    als wij hier op unity druk blijft hij hangen op laatste stukje en komt niet verder loopt soms vast
    spelen op windows 7 hoop dat het lukt er mee te spelen op alle computers en laptops voor iedereen
    user jelle1968
    id 2428165
    nederland
     
    Last edited: Sep 30, 2020
    Klaartjuh likes this.
  8. (chris)

    (chris) Doorzetter

    De technische gegevens invullen zoals CDU enz... dat kan ik niet.Is dat erg? Wanneer ik Unity opstart zegt die dat een webpagina het opladen vertraagt. Mijn laptop is icore 5 met windows 7 .heb in een ander spel al problemen met traag opladen gehad.
     
  9. micchel

    micchel Gevorderde

    user micchel
    ID 52603872
    Belgie
    20u30 30/9/2020
    Zojuist in unity proberen te spelen maar terug naar flash overgeschakeld wegens haperingen en vastlopen
     
  10. lexi33

    lexi33 Forumbeginner

    gebruiker: lexi33
    ID: 42884359
    30/09/2020
    inloggen gaat goed naar unity, kan naar alle velden gaan
    het grote probleem bij mij is dat om te oogsten, het venstertje is niet vlak boven het te oogsten veld bij unity, en als het oogsten veld tegen de rand zit zie je het schermpje niet meer waar je op klikt om te oogsten
    bij flash heb ik dat probleem niet, daar zit het schermpje vlak boven het te oogsten veld, windows 7+, chrome laatste update
     
    Klaartjuh likes this.
  11. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    - ik kan vanuit stal die geen voer meer heeft niet naar de voermolen
    - met knechten kan ik niet inzaaien ook niet handmatig
    - sommige items (stallen of bomen) laden niet dan blijft er een bloemetje draaien

    30/09/20202

    User: moontje68ID: 7559828
     
    Klaartjuh likes this.
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik ben begonnen met bugs door te geven, al doende merk ik nu al dat het een bewerkelijk iets is dus ik ben even zoekende hoe het makkelijker kan gaan.
    Zouden jullie meldingen over verschillende problemen in afzonderlijke posts willen plaatsen? Het is prima als dat hier voor dubbelpost zorgt.
    Ik gebruik in dit draadje de 'leuk' optie om af te vinken wanneer ik je melding door heb gegeven.

    Meldingen die niet volledig worden doorgegeven kan ik niks mee dus geef ik niet door, je mag uiteraard nog wel meer informatie toevoegen zodat ik het later alsnog meeneem.
    Denk er aan ook zo specifiek mogelijk te zijn, bijv spel Renzo gaat traag. Welk spel van Renzo? Van de ballonnen is inmiddels duidelijk maar ik vraag mij af of er ook meerdere spellen zijn daar die problemen geven.
     
    tikivogel and snietje1 like this.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zag dat je de mijne al meegenomen had, maar voor de juistheid van Renzo dan mijn aanvulling zo maar even ..

    De Kop van Jut is niet te spelen ...Traag, haperen en overslaan ...

    Ik zet het zowel bij mijn eerdere post, dan kun je deze weer weghalen als dat nodig is.
     
    Klaartjuh likes this.
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Heb jij hier toevallig ook een screenshot van? Dit is handiger met een afbeelding erbij maar ik kan het zelf niet reproduceren.

    edit @HofvanDromen dank je, ik had al zo'n vermoeden dat je een ander spel bedoelde (ik had overigens zelf ook deze ervaring met kop van jut).

    edit

    dat klopt, seizoen 9 werkt niet in Unity. Dit staat ook vermeld in de FAQ
     
    -doppie- and HofvanDromen like this.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt, doppie!
    Had de post van Klaartjuh gemist en de FAQ niet goed gelezen:oops:
     
    Last edited: Sep 30, 2020
    -doppie- likes this.
  16. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Borkie bekijk de post boven jou even over het seizoen;)
     
    Borkie likes this.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En zo zie je maar weer dat je eerst de FAQ goed moet lezen...:music:
     
    -doppie- likes this.
  18. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    userid 20705532
    nicolle73
    belgie

    met safari niet te spelen
    veel bloemetjes en duurt heel lang voordat een veld bewerkt kan worden
    en laptop moet enorm zuchten en blazen
     
  19. harriejose

    harriejose Forum freak

    Voor het versturen van de kado's staat er de hele vriendenlijst.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    venus261256.
    ID 49464113.
    Als ik naar unity gaat kan ik regelmatig niet op forum en de hulppagina komen.
    Ben bij het seizoenevent in unity alles kwijt terwijl in flash op level 32 ben.
     
    Klaartjuh likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.