Praatgroep - Paasevent 2020

Discussion in 'Overig archief' started by Klaartjuh, Apr 8, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als het twee verschillende zijn moet je eerst die twee aanklikken en
    dan pas naar de plek op het ei gaan waar het moet.
    Is toch echt niet zo moeilijk hoor.
     
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Je mag ook op de onderste of middelste klikken, de volgorde van de kaarten bepaal jezelf.
    Ik kijk eerst welke vakjes ik graag wil hebben en dan zoek ik de stappen erbij.
    Soms kan ik niet alle vakjes pakken, maar dan ga ik voor die voor mij het belangrijkste zijn.
     
    Last edited: Apr 10, 2020
    Daxter1966 and -matthias1952- like this.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mij lukt het prima hoor, en het kost me geen cent.

    Je kunt het spelletje trouwens ook overslaan.

    Stand van het event: 318 stermuntjes en 28 triviamuntjes. En nou heb ik nog niet eens op volle kracht kunnen oogsten wegens werk, en ik heb ook geen oogstbonussen gedraaid. Gaat best heel erg lekker dus xD

    Je kunt de borden ook vaker spelen, dus dan pak je de volgende keer gewoon weer een ander prijsje. Ik vind het echt een enig event hoor :inlove:
     
    LucieSchreurs and Daxter1966 like this.
  4. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Het is niet zo moeilijk als je snapt wat de bedoeling is zoals je uitlegt ! o_Ok ik was weer aan het prutsen van hoe ging dat ook alweer ? op dit moment 17 sterren .Ik ben een ouwe diesel Maar als die eenmaal op gang komt is ze niet meer te stoppen
     
    Last edited: Apr 10, 2020
    kakelot69 likes this.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Jij bent geweldigxD :D. Dit is wat ik tot nu toe nog niet begrepen had dat ik de kaarten niet in volgorde hoef te doen8). Zei al tegen het schaap dat ik het spelletje niet zo goed begreep :oops::D
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo nog 1 sieritem en de rij is vol
    :D
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier weer aan de wandel geweest met paashaasje. xD Nu 370 muntjes en 35 trivia. Nu eerst weer di sparen. :music:

    Gewas heb ik nog genoeg 4693, maar steeds geen di genoeg. :wuerg:xD

    We gaan weer vrolijk verder. :music:
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik wil iedereen alvast hele fijne paasdagen wensen. Wees lief voor jezelf. Pas een beetje op elkaar. En blijf thuis. Ondanks het mooie weer
     
    Daxter1966, -mikmak- and vinc051 like this.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    en niet vergeten paaskadootje op te halen......;)
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Laatste sieritem ook binnen wolkenrij compleet.
    Ga nog wel op 1 veld door voor de trivia vragen en
    eventueel extra sieritems.
     
    -mikmak- likes this.
  11. breston18

    breston18 Forumkenner

    Thx Thea
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Weet iemand hoe je de 2e kleur op een ei moet aanbrengen?
     
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Eerst beide kleuren selecteren en dan pas op het ei zetten.
     
    boermars and Sintra98 like this.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Oke dankjewel
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 430 muntjes......en weer door......:p
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wel op anderhalve meter uit elkaar he?

    xD
     
    schaapje52 likes this.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zeker weten. :music:

    Nu op 435 muntjes. :)
     
    Last edited: Apr 11, 2020
    -matthias1952- likes this.
  18. boermars

    boermars Forum-hertog

    Zo zaterdagavond, ik heb nu 40 speelbeurten gespaard en ga aan de slag. Dank voor de tips.
    Ik heb geen tactiek, maar ga wel voor die minigames, om meer munten te krijgen.
     
  19. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    allemaal fijne paasdagen toegewenst en houd 1.50m afstand:)
     
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het is een minigame waar je heel vrolijk van word:D . Echt schattige haasjes :inlove:.Hier 672 muntjes ben dus over de helft . Pak ook zoveel mogelijk seizoenspunten mee scheelt toch weer op weg naar de bidsprinkhaan:)
     
Thread Status:
Not open for further replies.