De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede morgen allemaal ;).
    Ik begin met een bakje koffie :p.
    Het = geen weer buiten br br br .
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, vandaag een boodschappendag
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Auto naar de garage dag en idd boodschappendag en ws middagdutjesdag.
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zo, genoeg boodschappen gedaan, tijd om de berging te doen
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Auto is weer klaar voor jaar, hijs ook nog netjes gepoetst.
     
    carinakiki likes this.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Mijn auto ook weer gepoetst maar alleen in de wasstraat.
    Is alleen zo jammer dat het maar blijft regenen.
    Die punt spoelt elke keer weer weg.
     
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Lastig he, Venus
     
    snietje1 likes this.
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Lekker op tijd de bedstede in.
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'morgen.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee hoor Stien , ik ga wel een beverdammetje bouwen en hopen dat
    het dan lukt.
     
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Helaas - dam gebroken
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Stien !
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bedtijd dan maar.
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog niet ben net thuis van het werk.
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Poetstijd -.-
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee Hoor ben me keuken aan het witten ,
    dan kan je beter niet poetsen.
     
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik mag straks weer werken, daarna eindelijk weer es wat weekenden vrij.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Werk ze moira , ik ben lekker vrij dit weekend.
    Dus ga ervan genieten met het mooie weero_O:oops::)