De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    HAPPYBDAYFA
    HAPPYBDAY20
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Tine, die eerste kende ik nog niet
     
    -matthias1952- and harm-jan70 like this.
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nee joh! Ik heb al ontzettend veel gedaan daarna: stofzuigen, kattenbakken, teckel uitgelaten, teckel gedoucht (ze was omgevallen in iets ranzigs), gegeten en deel van was opgeruimd. Zo mijn bed nog even verschonen, maar daar ligt nog iemand in. Iemand zonder vachtje.
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira, nu ga ik echt bang worden, zo vroeg in de middag en je hebt dat allemaal gedaan :eek::eek:o_O Je bent echt op tijd opgestaan :eek::eek:
     
    stien56 and harm-jan70 like this.
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    xDxD
     
    stien56 likes this.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Prettige avond allemaal en geniet van je nachtrust
     
    Giraffe-Nell01 and harm-jan70 like this.
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hahaha, niet eens: even een pepertje in het gatje en gaan ;)
    Zelfs nog een middagdutje gedaan samen met de bloterikken in mijn verse bedje, nog een wasje gedaan en dat hangt ook al.
     
    harm-jan70 and snietje1 like this.
  8. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ongelofelijk...:eek:
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Echt he !
     
    harm-jan70 likes this.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    na alle bonussen moet ik wel nog wat bekomen. voor straks: slaap wel en morgen gezond en fris weer op
     
    Giraffe-Nell01 likes this.
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bedtijd! :)
     
    harm-jan70 likes this.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bijna etenstijd
     
    harm-jan70 likes this.
  13. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Eet smaks, ik duik de bedstede in. Nog even lekker lezen daar en dan heerlijk slapen :)
     
    harm-jan70 likes this.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    oké, snietje1, bedankt dat je mijn post wel goed vond. als er ooit eens iets komt dan stuur ik wel alleen naar jou een duifje. je doet er dan mee wat je wilt, maar ..... veel geluk aan allen die hier ook van geprofiteerd hebben.
     
  15. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Tot morgen all.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is al lang morgen, tijd om de fiets te pakken
     
    harm-jan70 likes this.
  17. Giraffe-Nell01

    Giraffe-Nell01 Forumleerling

    Goede morgen allemaal , hier géén weertje om de fiets te pakken .
    Het regent hier :sleepy:.
    Ik ben vrij nieuw en kom eens kijken , ik lijk de sint wel ;).
    Grtjes :D
     
    harm-jan70 likes this.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedenmiddag
     
    harm-jan70 likes this.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen.
     
    harm-jan70 likes this.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het wordt hier steeds drukker, denk dat jullie die punten wel kunnen vergeten. 8)
     
    harm-jan70 likes this.