-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Tja met het zonnetje erbij is het prachtig weer maar helaas, hier is het de hele dag al mistig dus grijs, brrrrr:cry:
     
  2. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ik sprak net iemand uit de Randstad, die had het daar ook al over mistig en grijs...:wuerg:
     
  3. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Hier ook grijs en mistig blehhhh zo klaar met werken nou ja bij mezelf nog...vanavond chinees eten, zoon trakteert xD gelukkig hier een goede chinees maar eerst nu koffie en veel....thnx voor de tip Hofje ;)
     
  4. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    *In afwachting is van Rozijntje en haar koopjes jacht*

    Met een zuunige vrouw als Rozijn zal er hier ook vast genoeg over zijn voor de chinees...eeh denk ik..toch?:eek:
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Fijn hoor, lees hier chinees en denk van daar heb ik zin in en hoef dan niet zelf te koken en log ik in op de bestel website is de chinees gesloten :( Dus nu toch zelf maar aan het koken.
     
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hier tot het middaguur zon - daarna grijs en nu erg mistig - jakkes!

    Wij eten vanavond rode kool met een gehaktbal en aardappels.
     
  7. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    zat even net te kijken welke dieren laag stonden de schildpadden dus
    ik kijken staan er 2 gewone en oranje hok op het veld
    misschien dat iemand hier nog een gewone heeft voor in de ruil
     
  8. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ruilen hoeft niet. Jij kunt er van mij wel een paar krijgen Eric.

    Ik vind de stallen een onhandige tijd hebben. Als ik ze ergens voor nodig heb, shop ik ze altijd op de markt. 0ok als ze laag in prijs zijn.
     
  9. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dank je
    ik let nooit op de tijd log als ik werk 1 keer in
    mooi dat ik je tref die chocolade waar jij verslaafd aan bent is die zacht en geen nootjes
    ga van de week op zieke bezoek en de jonge dame wilt alleen zachte chocolade
     
  10. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    K heb 5 schildpadjes ..ik wou ze graag houden is dat erg :oops:

    Wij kenne wel Chinees eten hoor HJ ...Ben goed, zeer goed geslaagd ...xD...
    Ene winterjas, ene mooie zwarte lange broek, 1 paar daftige schoentjes, 1 paar kekke laarsjes … en dat alles bij elkaar voor 25 euro xD
    Tja ken,t ook niet helpen, ben nu eenmaal goed in koopjes scoren en zoeken :oops:
     
  11. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Dat is nu mijn vrouw! :inlove:


    Eric, die doos Regent valt onder de bonbons. Er zitten er maar 2 in van de zeer vele met nootjes aan de bovenkant.
     
    Last edited: Jan 21, 2020
  12. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bedankt verder zoeken dan maar
    snietje heb jij wel eens death in paradise gezien
     
  13. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    En Stollie … Die doos kost je maar 1,99 … Zijn super lekker :inlove:
    Ken je der nog een mooi bossie bloemen bij doen ook voor de dame :music:
     
  14. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    had ik al op gestuurd :oops:
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zo ..goed geslaagd met de koopjes ..Hofje is helemaal blij xD... Mams ook goed geslaagd ...en het was weer gezellie ..
    Volgende week moet ze wel terug komen in ZH ...en of we dan weer enzo enzo, euh euh ..daar moet Hofje nog even over nadenken xD

    Hier zo maar eens aan de kokkerel ...Zuurkool stamppot met rookworst en ananas :inlove:
     
  16. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    volgens mij zit het pot dicht bij jou hj
    of je woont niet in de buurt van sitard dat kan ook
    want daar kan een beker wedstrijd misschien niet door gaan door de mist
     
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Het is hier donker Eric! xD

    Maar toen ik rond 17:15 terug kwam met de honden, was er nog geen sliertje mist te bekennen. Sittard ligt hier een 15 kilometer hoger in Limburg.
     
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier is wel mist, in de ochtend een klein beetje zon geweest, verder niet ...
     
  19. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dacht altijd dat limburg een andere tijdzone had :p
     
  20. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Enkel met Carnaval! xD