Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussion in 'Overig archief' started by lijebouwman, Jun 11, 2015.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Weet ik hoor. :music:
     
    Borkie and annerieke1980 like this.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zo ik ben er weer, dus kom maar op met jullie ruil voorstellen :)
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Schaapje bedoel meer, je moet ergens beginnen.....

    Ik ben ooit begonnen met geel, die werden oranje, toen heel langzaam rood en nu worden ze dankzij bovengenoemde mogelijkheden roze of neon. Neon is ook erg handig.
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tjahhh Hofje heb der ook niet zoveel :music::oops:
    Tis best hard werken al vanaf het begin dat ze der zijn 8)
    ...dus veel BD sparen ...fokdieren kopen ....zelf fokken ..
    Handelen ...onderhandelen ...soms gelukjes hebben ...
    de juiste dingen sparen ...om dan weer te kunnen ruilen en sparen ...
    het je gegund zijn ..
    Uren in die ruil kast zitten ...-.-
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    doe nog een poging..zoek nog

    elsbes xxl
    nectarine xxl
    bougainvillea xxl
    pitanga
    iep
     
    Borkie likes this.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zoek je nog oranje pauwen :wuerg:xD
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je bij BP er ook gelijk bij kan regelen dat ik extra velden er voor bij krijg ;)
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Rent meteen gillend weg .....nog meer velden :eek:.....helllpie xDxD

    zoek nog 27 Roze - Konijntjes :oops:...dat ken BP zeker ook niet ff regelen 8)

    T ken net ..heb nog 28 licenties xDxD
    nou jaaaa zeg :wuerg:
     
    hwjstolwijk, Borkie and schaapje52 like this.
  9. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    dank je wel voor het ruilen Theav71 en missy m85
     
    Borkie, missy-m85 and theav71 like this.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Iemand nog een slijmmonsterkuil over de in de schuur staat?
    Zoek ook nog veel rode werkstallen.
     
    Borkie likes this.
  11. -Remy2013-

    -Remy2013- Forum prof

    ik zoek nog een rode kikker

    heb eventueel een roze panda?
     
    Borkie likes this.
  12. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik heb: - dotty straal me omhoog
    - neon kalkoenhok

    ik wil graag roze muizenhok en roze vlinder
     
    Borkie likes this.
  13. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ik wilde meteen roepen dat ik die wel wilde hebben tot ik doorkreeg dat je aar 500.000 bd krijgt voor die 1500tg. Besloten toch maar voor een goedgevuld lvl 100 of hoger te gaan :)

    http://prntscr.com/kkhnwl
     
    Borkie likes this.
  14. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Sorry mikmak maar ik heb geen XXL wel een nectarine XL
     
    Borkie likes this.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    wil ik ook wel ruilen...heb ik ook niet
     
    Borkie and knoepertje like this.
  16. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Nu wel ;)
     
    Borkie likes this.
  17. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ik heb die bomen ook niet. Wel een eucalyptusboom xxl maar daar vraagt niemand naar.
     
    Borkie, schaapje52 and knoepertje like this.
  18. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Welke boom heb je niet ?
     
    Borkie likes this.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    dank je wel....wat wil jij graag?
     
    Borkie and knoepertje like this.
  20. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Alle nieuwe van het laatste jaar ongeveer. Dis is weggeef-event, maar niemand snapt de hint :music:
     
    Borkie, knoepertje and schaapje52 like this.