De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zonlicht kan helpen, maar soms ligt ook aan ouders met kinderen.

    Bv. (uit eigen ervaring) Ouder tegen kind doe je wel je (fiets)licht aan of rechts houden. Kind doet dit wel maar ouder die de verlichting daarbij wel vergeet of vlak voor je het fietspad kruist en daarbij niet op let op overig verkeer.

    Waarmee ik hier nu niet zeg dat ouders hier op het forum fout bezig zijn op de weg, maar de ervaring (zie hierboven omschreven vb.) wijst toch vaak het tegendeel.

    Btw: Truste all.
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2018
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het gros doet maar wat in het verkeer, ach dat is al lang bekend.

    Ik heb het toch heel simpel over in de zon van- en naar huis fietsen, dat is veel prettiger dan maanden mol spelen en geen zonlicht zien.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    had ik vroeger ook: in het donker vertrekken en in het donker terug thuis. al het (zon)licht gaat aan je voorbij als je een dagtaak hebt. en van die klok mogen ze ook afblijven. wat is de "winst"?
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Middag all.
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2018
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond, lekker weer thuis
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoi snietje, vandaag heb ik ook de zon niet veel gezien
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hadden ze toch zomaar aan de klok gezeten zonder dat wij allen dat doorhadden ;)
    Stond eerst mijn wekker 5 minuten voor, nu lopen al mijn klokken gelijk.
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Truste all.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    eerst maar eens soep maken. lekkere groentesoep (alles in brunoise, ) dat eten de kleinkinderen graag. dat heet dan omasoep.
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Middag all.

    Vanmorgen hier nog de zon gezien, maar wie heeft hem sinds vanmiddag weg gejaagd?:oops::eek:>:(
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nope, hier was het na 3 minuten naar huis fietsen 1 hele grote regenbui (ben als verzopen kat thuis gekomen)
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen alvast o_O
     
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    tot morgen, slaap wel allemaal
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker slapen :)
     
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Truste
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen. het wordt hier erg nat vandaag.