De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vandaag nog kouder dan gisteren, brrrrr, wie verzint het om naar de wintersport te gaan.:eek:o_O
    Voor de 3e keer mijn hoes van de tuinmeubelen gewaaid en die nu maar in de schuur gelegd in de hoop dat ik binnenkort buiten kan zitten.xD
     
    -matthias1952-, nabejara en stien56 vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Middag inmiddels
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Nog 21 dagen te gaan; dan is ons huis definitief verkocht. We hebben nog geen ander leuk huis gezien wat we willen kopen en hebben na deze datum een maand om een huurhuis te vindeno_O We moeten er nl eind april uit. Het zal wel tijdelijk een vakantiewoning worden-.- Het stresslevel schiet wel iets omhoogo_O
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Volgende week wordt het al 7 graden ;)

    En Nab: succes! Hopelijk vinden jullie snel een (tijdelijk) onderkomen.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Oei Nabje - spannend!!
     
    nabejara vindt dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met het vinden van een goede woonst
     
    nabejara vindt dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, dat is wel heul spannend ! Hoe kom je er zo bij, om te verkopen ???
     
    nabejara vindt dit leuk.
  10. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    We willen van de kosten af. Het streven is om een stuk kleiner te gaan wonen en dan voor noppesxD Dus wel weer terugkopen, want dan zijn we een stuk voordeliger uit dan huren. (door de overwaarde van ons huis en het gespaarde gedeelte dat erin zit, kunnen we een leuk kleiner huisje kopen, zodat we eigenlijk geen woonkosten meer hebben). En dan wat meer gaan reizen.

    Deel 1 is dus gelukt; de verkoop van ons huis. Deel 2; de aankoop van een kleiner huis nog niet:cry: Maar we kijken rustig om ons heen en gaan eventueel tijdelijk in een vakantiewoning. Wordt vervolgd.;)
     
    stien56 vindt dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  12. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedenavond
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bijna etenstijd :)
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Beter gezegd:Bijna bedtijd.;)

    8):sleepy:Truste all en tot mogge.:sleepy::p;)
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nog even wat snacken after een drukke werkavond en wat drinken en dan zo lekker slapen.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne dag iedereen. ik hoop: niet te veel sneeuw.
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Middag all.
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Geen sneeuw, wel koud.

    Mooi Nabje dat het huis zo snel verkocht is en nu op het gemakje op zoek naar iets anders leuks, succes ermee.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik hoop op geen sneeuw en andere winterse perikelen. Snel doorzetten met die dooi graag. Wat mij betreft snel door naar lente-achtige temperaturen.