De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    @-_Moira_- succes met de studies. goed dat iemand dit beroep nog wil doen. als maar meer nodig.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Koude:eek::oops: mogge alle.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heerlijk warm (in de living met de zon die flink wat warmte geeft)
     
  4. Raycko

    Raycko Actieve auteur

    Zo, dat is niet flauw! Heel veel succes!
    :)
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zag zelfs hier net:eek:;) (in de randstad) wat sneeuwvlokjes voorbij komen!
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Die kwamen hier gisteren al voorbij toen ik naar huis fietste -.-
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dank allen! Werk en studie zijn beiden bij tijd en wijle pittig, maar krijg zoveel dankbaarheid terug. Volg nu het basisblok en in april start de opleiding echt.
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Had het dan terug gestuurd naar Rusland.

    Avond all.

    Btw was net effe buiten om iets weg te gooien en kwam er achter dat in de tussentijd de grond niet meer rood (normale kleur) maar wit was geworden. Waarmee ik maar wil zeggen de wereld is klein hè!;):eek:o_O
     
    Laatste bewerkt: 27 Februari 2018
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hou die witte ellende daar maar. Ik mag morgen vroeg op voor werk en moet een stukje rijden. Ik had hoop dat de winter al voorbij was, maar helaas...
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira, succes met je opleiding, zoals ik je ooit gezegd heb: dit is geen sinecure
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo kom effe het stokje over nemen voor de nacht;).

    :sleepy:Truste all.:sleepy:
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen. warm induffelen is de boodschap vandaag.
    ik hoop dat de weermannen en weervrouwen het fout hebben. het zou nat worden tegen de middag.:cry:
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag, tis koud buiten...
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yep, had toen straks (uurtje ongeveer geleden) effe de GFT binnen gehaald, had het gevoel dat m'n neus eraf viel;):oops::eek:. Maar gister was het ook niet mis, liep op straat met handschoenen aan, maar m'n vingertoppen voelde erg koud ondanks de handschoenen behoorlijk koud aan.:p;)
     
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tis vandaag echt woordwatgecensureerdwordt koud! Otje, hare majesteit de worstin, liep zeer resoluut naar het eerste beste grassprietje, deed haar ding en draaide resoluut om naar huis. En dat terwijl zij normaal kou niet erg vind.
    Vanmorgen helaas sneeuw onderweg, maar veilig aangekomen en inmiddels veilig thuis.
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    meer dan 10km fietsen was ook geen pretje.. Nu is alles weer ontdooit 8)
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  20. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen Snietje