De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ook graag een bordje, Stien:music::music:
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb net buikje vol gegeten, ik plof....
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik heb nog trek. Na een avonddienst standaard trek in chips ed.
     
  4. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goede - alweer bijna - middag.
     
  5. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedemiddag.
    Ik zoek een mangroveboom, heeft iemand er nog één loslopen?
    Ze passen blijkbaar niet in de zeppelin...
    T.E.A.B.

    Edit:
    Die zijn niet te ruil, alleen de XL en XXL, en die hoef ik niet.-.-
     
    Laatste bewerkt: 10 Februari 2018
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zoek je nog iets anders Moe ? Iets wat wel kan :)
     
  7. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Of iets wat we wel hebben?o_O
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nog 1 vakje en dan is het valentijnsevent ook af.
     
  9. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    80 eierbomen?
    Die kan ik dan ruilen tegen een roze angorascheerhok.
    Zo liggen de prijzen ongeveer in 'mijn' zeppelin.:cry:
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Die kan je bij een quest scoren Moe !

    Bij deze zeppelin is het niet beter, je kan een gele geitenmelkstal krijgen als je een roze apenstal geeft... gekker moet het niet gaan worden !
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Niet zoeken, het komt uiteindelijk toch wel.;)
    Op een andere farm heb ik een krokodil aangeboden en daar een roze gans voor terug, ik ben blij.:D Weinig moeite, groot plezier.xD
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Leni !

    Hier hoor ik net dat we morgen vanaf half 4 tot een uur of 10 in de avond visite hebben....Ik had hele andere plannen o_O Oké even terug en alles opnieuw
     
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemiddag
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    100% oogst en gister al 200% Ep's gedraaid aan het rad, ik ben een bofbipsje. Gelijk maar even een level hoger gegaan gister.
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Super, Moira!
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Was het gezellig Sniet?

    Mooi Moira, mijn rad slaat die dingen meestal over. :-(
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, Yep was gelukkig wel gezellig, soms heb ik even een duw nodig....Zeker rond deze dagen, kan ik alles PIEP vinden....Tja, carnaval en zo... stelletje herrieschoppers, mompeldemompel en zo..... Maar een gezellige avond gehad, wederhelft ligt al een half uur op 1 oor. Dadelijk onze vakantievrienden antwoord geven...

    Komt allemaal goed, alleen duurt het soms even..
    Dank je :inlove: Zo blijf ik erover nadenken.....
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Top Sniet.:inlove:
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Das lang genoeg Leni.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Das nou jammer....