De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijn greetje dat je hier teruggekomen bent. er worden heel veel dieren en gewassen gevraagd het laatste jaar en er zit bijna geen tijd tussen de verschillende evenementen. soms lopen er zelfs 2 of 3 naast elkaar. voorraden ophogen zit er bijna niet meer in. en dan al die vaste queesten, die vreten ook aan de voorraden. als je naar de kalender kijkt bij de geruchten, dan zal je zien dat januari ook heel erg druk was en wat februari zal brengen, dat is nog de vraag.
    heb je de prijs van de mest al gezien? val maar niet van je stoel hoor.
     
    Laatste bewerkt: 28 Januari 2018
    ienemienie, leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Alle voorbereidingen voor 1e lesdagje van morgen netjes gedaan. Lasagne gemaakt die zo de oven in gaat. Straks lekker rustig op de bank.
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ga me ook omkleden en in de zetel nestelen.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als de dames/heren zich lekker in de zetels:sleepy:;) nestelen, dan houd ik hier wel de wacht voor de rest van de avond iig.;):p:)!
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Kom ik nog even een fijne nachtrust toewensen! byebye
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker slapen Moira
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    :sleepy:Truste en tot mogge.:sleepy:;):p
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    voor de werkers: fijne werkdag
    voor de anderen: lekker rustig afwachten tot het event begint
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Het is hier zo druk tegenwoordig dat ik niet meer hoef te posten om een punt tegen te houden, goh, dat scheelt toch weer een heleboel tijd.
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik houd toch meer van de rust hoor!;):)
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Rust kan je beter vinden in je bed vanDijk. Gewoon een kwestie van hier wegblijven.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Maar Moira jij bent toch van het slapen.:p;)
     
    nabejara vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Wat zijn we weer aardig:(.
     
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    wen er maar aan; daar is het de LP voor tenslotte8)
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond (onschuldig gezichtje)
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Klopt, liefst 's nachts en 's morgens. Tussen 12 en 24:00 uur ben ik wel wakker ;) En als het moet voor werk ook wel eerder :p

    En vanDijk: ik was juist héél aardig, geef je een tip.