De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ach, ik kan ook in de war zijn, ben al op leeftijd.xD Is vast een ander liedje.:music:
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Leni xD
     
    snietje1 en leni1955 vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien, we gaan leni les geven in liedjes xDxD

    Leni, je kan voor de volgende kiezen voor : hond, poes, helicopter, mieke, eendjes, beren, maneschijn, enz:pxD
     
    stien56 en nabejara vinden dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Misschien moet je een muziekschool;):music: hier beginnen, maar helaas heb ik niet:( de ambities om lid daarvan te worden. Dan gaan de leraren/leraressen gillend naar huis en dat wil niet op m'n geweten hebben.

    :sleepy:Truste voor straks alle.:sleepy:
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen allen.
     
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Mogge alle. Te koud om naar buiten te gaan.
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hondje waf en Poesje mauw ken ik wel en Ik zag 2 beren broodje smeren ook en alle eendjes zwemmen in het water komt ook in de buurt.
    Blijft over helicopter, mieke en maneschijnxD
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2018
    snietje1 vindt dit leuk.
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Wil je de tekst weten van de helicopter, eendjes en maneschijn?8)

    Mieke weet ik zo niet meero_O
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Oei!o_O;)
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Mieke hou je vast
    aan de takken van de bomen
    Mieke hou je vast
    aan de takken van de mast
    Als Mieke valt
    dan valt ze in het water
    Als Mieke valt
    dan valt ze in de sloot
    dan is Mieke dood

    Is meer een liedje voor "Blue Monday"-.-
     
    leni1955, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helikopter, helikopter,
    Mag ik met jou mee omhoog
    Hoog in de wolken wil ik wezen
    Hoog in de wolken wil ik zijn
    Helikopter, helikopter,
    Vliegen is zo fijn
     
    nabejara, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond all.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dank Nabje en Sanham:music:
     
    nabejara vindt dit leuk.
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    was je er blij mee?:music:
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    YES, dank jullie zeer, ben ik niet de enige die ze nog kent :inlove:
    Zal ik degene over de maneschijn doen
    In de maneschijn
    In de maneschijn
    Klom ik op een trapje naar het raamkozijn
    En je raadt het niet
    En je raadt het niet
    Zo doet een vogel
    En zo doet een vis
    Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is
    En dat is één
    En dat is twee
    En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee
    En dat is recht
    En dat is krom
    En dan draaien we het wieltje nog eens om
    Rom bom
    En zo kan Leni oefenen xD8)
     
    nabejara en leni1955 vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ben weer helemaal bij.8)
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Nog eentje dan om je nog blijer te maken;

    Oh, vogelein op groenen tak
    Ik wou dat Gij uw neksken brak
    voordat gij weer zo'n groenen kwak
    laat vallen op mijn besten pak

    Past wel bij het liedje van Mieke:music:xD
     
    leni1955, snietje1 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    :sleepy:Ik word eigenlijk alleen maar slaperig van al die liedjes hier. Truste en tot morgen:sleepy:;)
     
    snietje1 vindt dit leuk.