Kalender gemist ivm onbereikbaarheid server !

Discussion in 'Help archief' started by Farmerama_World™, Dec 10, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Inderdaad :)
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb de gemiste sok inmiddels ontvangen... bedankt voor de oplossing! :D
     
    -Coco1968- likes this.
  3. jolanda13

    jolanda13 Teller

    Goedemorgen weet niet of ik hier moet zijn,
    maar ik heb in mijn schuur 2 verschillende bomen,
    met de zelfde naam,katje van de boswilg ,
    erg verwarrend
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    jammer dat je niet alles leest op het forum, is al meerdere keren gemeld.
     
    Leo.netten, Borkie and -Coco1968- like this.
  5. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Terwijl ik er eigenlijk mee eens ben dat BP hier niets aan kan doen. Vind ik dit een hele mooie compensatie.

    En ja ik was zelf ook de dupe van de storing, op 1 account 3 maal oogstbonus gewonnen, dus proberen de kleinere gewassen op te hogen. Die stonden daarna netjes op me te wachten. Maar als ik van te voren wist dat er een storing zou komen had ik natuurlijk een groter produkt erin gezet.
     
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi....ben er blij mee...
     
  7. zippoalfred

    zippoalfred Forumleerling

    Hallo.
    Het probleem van de kerstsokken is opgelost. Maar hoe zit het nu met de dagelijkse inlogbonus bij Bommel?
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    De oplossing is nog onderweg, zal ook nog een script voor komen. Als het zover is melden we dit.
     
  9. zippoalfred

    zippoalfred Forumleerling


    Dank je wel voor deze info. Merk het wel als het zover is
     
Thread Status:
Not open for further replies.