De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oude nylon.. dat wil je nooit als onderbroek -.-
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2017
  2. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Mijn overgrootmoeder breide ook van een 3Suisses patroon denk ik.
    Die dingen zien er akelig herkenbaar uit.
    En die nylon onderbroeken heetten bij ons 'stretchbroekjes', alle kleuren van de regenboog beschikbaar,
    en ze moesten over je onderbroek met elastiek in de taille.
    Zodat je er, als de wind je rokje opwaaide of je de hele dag radslagen oefende, toch nog betamelijk uitzag.
    8)
     
    Tesselschade, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Het wollen reumanella ondergoed van opa werd voor mijn broertje vernaaid.
    Hij was nogal dunnetjes bleef hij tenminste lekker warm.
    Zoal hierboven al beschreven het prikte dag en nacht hij heeft het weinig gedragen.
     
  4. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    De moeder van manlief had ook nog allerlei prikkends in de kast liggen - hebben we wel mee genomen en snel weg gedaan - ooit.
     
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt moe, was ik weer vergeten, je had onderbroekjes en overbroekjes...
     
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemiddag
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'avond. Echt borstrokjesweer. Brrr koud...
     
    nabejara vindt dit leuk.
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  9. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dat is wel een heel mooie, Nabje - prikt ook niet volgens mij.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wol jeukt als de pest, zeker als ie blauw is :music:
     
  11. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Wol jeukt altijd - welke kleur dan ook.

    Het jasje van de kat lijkt meer katoen.
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    prettige dag iedereen
     
  13. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Iemand hier nog schoon water nodig?
     
  14. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ga je een event starten?
     
  15. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ja leuk...........................iets met fokken.............................een derde kan er ook nog wel bij:music: Hoe meer water, hoe minder dieren. Net zoals in de goede tijd...........onkruidxD
     
  17. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    En dan een duifje op de wolkenrij.
    Kom ik eindelijk van die palmtakken af.
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    In de goede oude tijd had je nog regen...
     
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    En vlieglessen
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Echt wel !!