De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Is het weer over dan Nab?
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Misschien...
     
  3. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    yep
     
  4. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Er is altijd weer over.
     
    popje4 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Van het overgaande weer en de andere zaken.
    Titel van mijn nieuwe boek -.-
    'k Weer nog niet waar het over gaat....:eek:

    'k Heb wél het songfestival gewonnen xD
    met....'Alle Menschen werden Boeren'
     
    stien56, nabejara, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    8)
     
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    gefeliciteerd tess:)
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Goed gedaan Tessel.
    Nab: heb jij die katten eigenlijk nog? Ze schreeuwen echt nooit meer..
     
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ze zijn krijsmoe; er wordt te vaak geleveld:sleepy:En ze worden een dagje ouder, dus heb ze de broodnodige rust gegund;)
    [​IMG]
    Mis je ze?xD Dan ben je waarschijnlijk de enige:oops:
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Eigenlijk wel. Maar goed, dan maar zonder.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  11. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Gefeliciteerd;
    Tess met de windt en Moira met levelen.
     
  12. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Kreeg daarnet een duif van Wof...
    :cry:
    Arm forum...
    :cry:

    [​IMG]





    .
     
  13. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    en arme ik:cry: Ik word een gescheiden vrouw:cry: Gelukkig kwam ze me het persoonlijk vertellen en heeft ze me net verwend met een flesje Chablis:inlove: Dus ik heb het haar vergeven;) Maar idd arm forum.............door de loop der jaren uitgekleed en verarmd-.-

    enne Moira.........
    [​IMG]
    omdat jij het bent.....................Superkrijs!!!!!
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  14. [Zoes]

    [Zoes] Forumleerling

  15. Wofrij

    Wofrij Teller

    En Zoes krijgt het ook rustiger, hoeft geen zaken meer waar te nemen. Tja lieve mensen, ik stop er mee. Maand augustus niet meer gespeeld da's zo goed bevallen dat ik er echt mee stop. Tja en natuurlijk heb ik mijn farmvrouw (in bijzijn van mijn vrouw en haar man) persoonlijk bericht over onze echtscheiding. Mensen doe maar geen versierpogingen bij Nabje, ze heeft al gezegd geen ander meer voor mij te willen :inlove:xD. Misschien dat ik af en toe nog voorbij kom hier, maar beloven doe ik niets.
    Hoop saaiheid van zaaien en oogsten verdwijnt uit mijn leven en heb er inmiddels al van alles voor terug. Wat een heerlijkheid.
    Oh ja, nog steeds geld nu: 24 uur hier niets meer posten 8)
     
    stien56 en nabejara vinden dit leuk.
  16. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Nabje:inlove::inlove:

    Ik ben ook een verlaten vrouw:music:
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  17. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Wat fijn dat je nog steeds geld hebt, al denkt de Grote Punt daar vast anders over!
    xD
     
    omaatje75 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ach, zolang je geen gevallen vrouw bent is er niets aan de handxD
     
    omaatje75, Tesselschade en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Precies.
     
  20. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Jammer Wof, maar snap het heel goed!