De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen!
     
  2. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    'k zoek alleen nog een krokodil.8)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Pas maar op - die bijt je in je bil8)
    Maar goed dat die bijna niet te krijgen zijn.:D
     
    popje4 vindt dit leuk.
  4. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Van mij mag hij anders wel langskomen :p
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik ook.........en een bizon........en een watersalamander.................en........weet je wat? Ik ben klaar met zoeken; over een jaartje draai ik ze wel bij het boerenradxD
     
    Sintra98, popje4 en Tesselschade vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed plan Nabje, ik zoek zelden en kopen doe ik ook niet meer, alles komt vanzelf een keer en anders maar niet.
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer verwend jong xDxD

    Met deze tekst zou je een punt kunnen halen :music:
     
    Sintra98, popje4 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  8. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Als er iemand is verwend met stallen en bomen ben ik het wel :p
    De rest dat ik nog mis wilt iedereen dus dat komt andere keer
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  9. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Zoek nog Krokodil en Watersalamander.
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  10. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    xD
     
    popje4 vindt dit leuk.
  11. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Droefenis dus.
     
    Sintra98, popje4 en nabejara vinden dit leuk.
  12. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedemorgen.
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hallo Moe
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  14. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemiddag Tessel.
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hallo allemaal....
    zomer al weer afgelopen? nee toch.....heb ik wat genist?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  17. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ja Popje, de zon.
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hallo Moe, Stien, Tessel, Popje. Nog nieuws onder de zon?
     
    Tesselschade, Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    welke zon?xD
    nou dag dag ben werken.....
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemiddag allen ,
    De zomer is voorbij zag vanmorgen de gierzwaluwen vertrekken
    en dat is de aankondiging dat de zomer voorbij is:cry: