De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dit meen je? Roken is een verslaving, de redenen om dit te blijven doen een slap excuus. Toen ik rookte, rookte ik net zo lekker in mijn uppie als met meerderen. Maar goed, blij dat ik van die verslaving verlost ben.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira, ja het is ook een verslaving, maar dat is alcohol en eten ook.... het is ook hoe je er mee omgaat. Stoppen is maar 1 ding : niet meer doen, dat is alles. Trouwens een gezelligheidsmoment heb je ook in je uppie hoor, anders klopt er iets niet ;)
     
    popje4, leni1955 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    o_Ok een fijne avond.
    Enne - ga niet buiten staan (zie vorig commentaar)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ach Bourbon, een sigaretje rook ik net zo goed buiten als binnen (afzuigkap!)
    Het is droog, dus buiten staan kan nu ook.
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag!
    Iemand enig idee wanneer de zomer start?
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Die is al voorbij. Begon dit jaar in juni!xD

    Ik zoek een acacia! Heb er namelijk nog geen...en morgen begint het ruilevent.
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Als ze te ruil zijn heb ik er wel een voor je Moe, op een account waar ik niet meer speel heb ik er 2
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    dan wil ik de andere wel, als he hem kan missen:oops:Zoek ook nog een bizon en een watersalamander; of zijn die niet te ruil? En is mis nog tig bomen: ambergom, drakenbloedboom, chocoladedinges enz, enz. Ik gooi het maar in de groep, je weet maar nooit;)
     
    Laatste bewerkt: 10 Augustus 2017
    popje4 vindt dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik zoek ook nog een hoop bomen en die acacia heb ik ook niet.

    Net even gekeken maar de rest die ik mis, kan niet geruild worden zoals de mangrove, nootmuskaat, ambergom en berkenkatje...Jammer !

    Nabje, bedoel je een chocoladewinger ?? Die heb ik wel voor je :)
     
    Laatste bewerkt: 10 Augustus 2017
    popje4, Sintra98 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  11. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Heel fijn Leni!
    Krijg je er een drakenbloedboom voor terug, kun je die aan Nabejara sturen.:music:
     
    popje4 vindt dit leuk.
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    YES, DIE BEDOEL IK;) Mijn dank is groot!!!:inlove: Laat Leni de acacia dan alsjeblieft naar jou sturen; dan heeft iedereen iets:)
    @Moe; je bent te goed voor deze wereld-.-
     
    popje4 vindt dit leuk.
  13. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    De zomer was dit jaar op 5 Augustus.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik hoop dat ie vanaf 19 augustus weer terugkomt voor 3 weken...
     
    popje4 vindt dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sniet acacia, moe acacia, nabje drakenbloed en nog een chocoladewingerd.
    Nog meer wensen?
    Muskaatboom is niet te ruilen.
     
    popje4, Sintra98, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    geweldig Leni. Ik stuur jou het één en ander. Ik schat zo in dat ik niets heb, dat jij ook al niet hebt, maar ik doe mijn best;)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Graag gedaan, dat had echt niet gehoeven nabje maar dank je wel.:)
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  18. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    o_Ok hier maar even:

    Iemand kastanje bomen over??

    Geef maar aan wat je graag terug zou willen.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, dank je !
     
    popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    He snietje is die krokodil al bij jou geland? anders toch maar eens een F5je Proberen
    De kroko is met de prive jet naar toe gegaan tot laters
     
    popje4 en Farmer121965 vinden dit leuk.