De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemiddag!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Iemand zin in een eitje?
    Ze zijn van mijn gouden kippen in de roze stal. 'k Heb er wél supervoer bijgegooid.....iemand enig idee wat daar precies inzit? :oops:

    Van een beetje water , mais, walnoot en tomaat kan die handel natuurlijk niet zo snel gaan....
    Niet dat ik de grote punt niet zou vertrouwen hoor, maar...
     
    Laatste bewerkt: 2 Augustus 2017
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ach Tess, met wat anti-luis-spul krijgen ze weer een mooiere vacht :music:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    En met wat was of olie erover gaat het ook nog eens mooi glimmen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    't Blijft toch altijd -de kip of het ei?- verhaal.
    Ik ga voor de gouden eieren.
    De kleur van de kip of de stal maakt me niet uit.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bij mij komen de eieren van een boom, 2 stuks per keer. Komt geen kip - wit, zwart, geel, kriel, roze, goud of regenboog- aan te pas.
    Even wat anders: heeft iemand wellicht het hek van de bizons gesloten? Er komt er maar geen naar mijn farm. Zo'n onaffe quest is zo triestig...Mocht iemand dus in de gelegenheid om het hek te openen, dan graag ;)
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier heeft ie de weg ook nog niet gevonden Moira
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ik heb er 1, en die is onlangs gecastreerd.
    Weinig hoop dus op nageslacht.
     
  9. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Ik heb een bronstige bizondame op het land staan, maar aan die castraat van Moe heeft ze niet veel.

    Soit..... zometeen begint er weer een nieuw event. 'k Doe er niet aan mee... 'k doe er al tijden niet meer aan mee...rustig joh! xD
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ben je niet in de war met je hert?o_O
     
  11. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Nee, mijn bizon is bronstig.

    Om niet geheel ontrouw te zijn aan de boerderij, heb ik besloten mijn stickerboek bij te werken. -.-

    Blijkt dat je ze over elkaar heen kunt plakken. Dát is handig zeg....heb je maar één pagina nodig om ze allemaal te kunnen zien.

    [​IMG]



    .
     
  12. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    wow
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    chaoso_O
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Ik heb een laatje wat er ook zo uit ziet :music:
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    een rommel la die hebben we allemaal toch?.....ik wel....xD wel meer dan 1
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Rommel la o_O:eek:
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  17. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    niet allemaal popjexD Ga eens een kopje thee drinken bij Sniet;)
     
    Sintra98, Katinka1700 en popje4 vinden dit leuk.
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Sniet heeft vast ook keurige stapeltjes in de kast.
     
    Sintra98, Katinka1700 en popje4 vinden dit leuk.
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    zou ze de handdoeken niet op een plank proppen ......aanduwen.....deurtje snel dicht..........zo herkenbaarxD
     
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Alles gevouwen en gestreken dat het precies past en niet in de vouw kunnen kijken :oops: Nog erger: ook op vakantie, alleen niet gestreken, wel gewassen en netjes gevouwen zodat het precies past EN niet in de vouw kunnen kijken :oops: